Isnin, Februari 23, 2015

Susah saya nak beritahu macam mana saya tahu. Tapi saya yakinlah itu Sirul,” jawab Mahfuz sebelum dia cuba mengalihkan topik mengenai rancangan beliau untuk ke Sydney.

Demikian jawapan yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean sewaktu ditanya oleh pihak wartawan yang hadir sewaktu mengadakan sidang media di Ibupejabat PAS Pusat tengahari tadi.

Laporan media hari ini mengatakan bahawa Si Mahfuz Bean tu GAGAL untuk menghubungi Sirul selepas membuat 15 kali panggilan, namun ianya tidak dijawab oleh individu berkenaan.

Ternyata, pihak media juga meragui sama ada benar atau pun tidak panggilan itu dibuat kepada lelaki yang turut dikaitkan dengan kes pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Katanya, persidangan media yang sepatutnya bermula pada jam 11.30 pagi itu terpaksa ditamatkan sejam kemudian akibat gangguan 'line' telefon yang didakwa dihalang oleh pihak berkuasa.

Apabila ditanyakan mengenai logik Sirul mempunyai bebas berkomunikasi ketika dalam tahanan, Mahfuz memberitahu bahawa dia hanya menjadi tahanan Imigresen dan bukan pihak Polis.

Laporan dilaman media Pro Yahudi kemudiannya turut melaporkan bahawa Si Mahfuz Bean tu berjaya menghubungi lelaki yang dinamakan sebagai Sirul sekitar jam 1.30 petang tadi.

Namun malangnya, individu yang dinamakan sebagai bekas anggota Komando Polis itu enggan memberikan sebarang kenyataan kerana menghormati Kerajaan Australia pada ketika ini.
“Sirul juga ada mengatakan beliau akan mematuhi peraturan di pusat tahanannya di Australia. Namun, beliau tidak akan bercakap lebih daripada apa yang diberitahu kepada Malaysiakini,” kata Mahfuz.
Heh! Tak puas lagi Si Mahfuz Bean tu nak menipu dan cuba menutup kemaluan diri dia sendiri selepas KANTOI tak tentu arah didepan wartawan tengahari tadi? Memang memalukan sungguh!!!

Inilah masalahnya bila dapat pemimpin yang hanya sekadar Gila Glamour dan nak mengejar Populairiti Murahan tak tentu arah. Penyudahnya, dia jugak yang hilang kemaluan.

Tapi itu pun dia masih tak sedar diri lagi. Masih jugak dia cuba nak menipu rakyat dengan dakwaan yang bukan - bukan tanpa sebarang bukti yang sah demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi semata - mata. Bukannya dia nak tegakkan Kebenaran!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. PI Bala dipergunakan PKR.
    Sirul Polis dipergunakan PAS.

    BalasPadam
  2. "Sirul" ni d guna oleh puak2 PasMa..?

    Takkan mr Bean ni ingat wartawan2 Malaysia ni bodoh2.., samapi benda basic mcm ni pun dia nak tipu.. Kat dalam jail tu bole pakai handphone..?

    hahahaa...

    Tapi, lawak Mr Bean ni boleh menjatuhkan negara kalau yang mendengarnya tu bodoh2 belaka....

    BalasPadam
  3. Pas org anwarinas yg sibuk nak kenakan najib. Memang konspirasi dia org nak mengenakan najib tapi tak kena2. Entah berapalah dibayar rasuah pada mereka. Org yg kerja dgn kerajaan pun bukan blh percaya ramai yg jadi penyokong pembangkang. Mereka yg ada integriti dalam profesional saja yg tak blh dibeli oleh pembangkang.

    BalasPadam
  4. Klu ade lg dua tiga kerat mcm mahpos bean ni... Mmg habisla satu Malaysia ni.... semua kene kencing bulat2.. Ni lh standard SRP je....hahaha

    BalasPadam
  5. Nak cite skit ni bro... ak pernah dithn immigresen australia.. pernah dok dlm pusat tahanan.... realitinya... xde satu barang pun ak blh bwk masuk kecuali sehelai sepinggang.. yg lain termasuk berus gigi sabun syampu selipar diorng sediakan.. Handphone???!!... dlm mimpi pun x dpt bwk.. Ape yg si mahmpus bean ni ckp sume auta.. kencing.. so... kpd para pencacai pembangkang... korang minum je la kencing malaikat korng tu.. dah cukup bangang nnt makan taik diorg pulak... bodoh punya pencacai.. dah terang kene kencing dgn bapak segala penipu.. lg mau taksub.. bodoh!!

    BalasPadam
  6. tngok nombor kt telefon tu.klu 03 ke 05 ke ha ha ha .habis hancing.udah2 le mahfus oii.biar kn raja liwat tu bersemayam dgn aman.jngan ko plak ug lebih2 plak.tk di pandangnya org lulusan srp ni.

    BalasPadam
  7. Lebih mengherankan sewaktu Sirul dalam negera dulu dan dijatuhkan hukuman mati oleh mahkamah, tidak ada pula puak puak PASIAL ni nak bercakap waima rasa nak menolong.. Tetiba SIRUL lari ke Australia ( banyak duit SIRUL ) baru lah puak puak PASIAL ini sibuk untuk mengetahui motif pembunuhan. Kalau difikirkan, kenapalah PASIAL ni BODOH bin BANGANG, buat apa apa nak tanya SIRUL yang tentu tentu jauh di AUSTRALIA, kenapa tak tanya saja Ketua Inspektor AZILAH yang berpangkat lebih tinggi dari Koperal SIRUL yang masih berada di negara ini. Mungkin benda yang berada jauh lebih bernilai kot bagi orang orang PASIAL ni. Itulah kalau kita katakan bahawa mereka dan penyokong mereka ni BODOH MACAM LEMBU ,,MARAH. Berapa banyak duit nak digunakan untuk pergi berjumpa SIRUL, dan berapa belanja yang dipelukan untuk mendapat keuntungan politik dengan bertanyakan kepada AZILAH. LAWAK BODOH dan saya sokong jika YB Datuk MAHPUZ OMAR ini menyertaikan Maharaja lawak mega.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping