Jumaat, Februari 27, 2015

Itu persoalan yang perlu diajukan sebenarnya. Adakah ianya cukup hanya sekadar memadai untuk kepimpinan PAS Pusat menjalankan 'Siasatan' terhadap Si Hatta Ramli dan Si Mat Syabun tu?

Walhal, pendedahan yang dibuat terhadap mereka jelas menyatakan bahawa mereka merancang untuk mengkhianati bukan sahaja Presiden, tetapi dasar perjuangan parti PAS itu sendiri.

Apa yang dilakukan oleh mereka jelas membelakangi kepimpinan diperingkat atasan dengan usaha untuk menyingkirkan Hadi Awang selaku Presiden yang didakwa tidak menyebelahi Pakatan.

Hasrat mereka adalah untuk menggantikan Presiden dengan orang yang lebih cenderung untuk akur dan patuh kepada keputusan serta 'Konsensus Paksaan' yang ditetapkan oleh Pakatan.

Jika dilihat pada ketika ini, ramai pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri melabelkan Hadi Awang sebagai seorang pemimpin yang 'Angkuh' dan 'Pengkhianat'.

Terutama sekali dikalangan pemimpin - pemimpin DAPigs yang dilihat masih kekal tegar menentang perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan yang selama ini diperjuangkan oleh PAS.

Maka, sudah tentu mereka mengharapkan usaha yang dilakukan oleh pemimpin dalaman PAS seperti Si Mat Syabun dan Si Hatta Ramli serta yang seangkatan dengannya untuk menumbangkan Hadi Awang.
Jadi persoalannya, adakah cukup untuk kepimpinan PAS hanya sekadar menjalankan siasatan dan kemudian tidak mengambil sebarang tindakan tegas terhadap mereka yang terlibat?

Kalau setakat mereka tu disiasat tapi kemudian tidak ada apa - apa tindakan yang diambil, baik tak payah nak mengabihkan masa!!! Tak de faedah pun kalau diorang hanya sekadar nak menipu ahli diperingkat bawahan untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pemimpin pas mmg x blh pakai...munafik....penipu...putar alam semua.

    Tgk apa yg mereka buat pd hassan ali & ustaz nasha.....selamba badak je dipecat dr pas tanpa sebab dan alasan munasabah....malah x blh bela diri

    Bila kena pd mad sabutoh...hatta....pahrol. ....sampai skrg pun x de tindakan...

    Nmpk sgt tuan presiden terlalu lemah....tggu hari je la mcm ni

    BalasPadam
  2. Siapa kata tak boloeh pakai. Mereka ni adalah pelakun politik handalan hasil didikan si ketum.mampus kita di belitnya.semua sandiwars

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping