Sabtu, Februari 28, 2015

Kesian!!! Gersang sangat dah Si Mak Janda ni nampak gayanya. Meroyan pun sampai tahap hilang akal dan tak tentu arah pulak dah dia sekarang ni gara - gara keGAGALan Papa dia kawal nafsu.

Kalau semalam, dia sibuk menghentam pihak Suruhanjaya Pilihan Raya untuk tidak melaksanakan cadangan persempadanan semula kerana didakwa masih dalam semakan mahkamah.

Hari ini, sibuk pulak dia meroyan mendesak supaya Si Ketua Penipu yang didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu peribadinya itu dibenarkan untuk 'Minum Teh' dengan Yang Di-Pertuan Agung.

Tapi, jangan salah anggap pulak. Desakan Si Mak Janda tu bukan atas sebab permohonan yang difailkan bagi mendapatkan 'Pengampunan DiRaja' yang dibuat oleh keluarga dia sebelum ini.

Sebaliknya, desakan itu adalah untuk memberikan kebenaran kepada Si Ketua Penipu tu untuk hadir ke sidang Parlimen yang bakal dibuka dan dirasmikan oleh Yang Di-Pertuan Agong pada bulan Mac nanti.

Desakan Si Mak Janda tu ditujukan kepada Menteri di Kementerian Dalam Negeri, Datuk Seri Zahid Hamidi agar tidak melepaskan tangan dalam isu tersebut dan memastikan perkara tersebut dilaksanakan.
"Jangan lupa antara kuasa dan keistimewaan Ketua Pembangkang adalah mempunyai tempat untuk minum teh dengan Agong.


"Tak boleh diganti dengan mana-mana Ahli Parlimen pun. Jadi tiada siapa pun yang nak lepaskan peluang minum teh dengan Agong. Jadi beliau mesti dibenarkan (hadir)," katanya.
Huh! Ingatkan Si Mak Janda tu nak desak agar Si Ketua Penipu yang didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu peribadi dia tu nak Minum Teh untuk menyelesaikan masalah rakyat.

Kalau setakat dia hadir ke Parlimen dan 'Minum Teh' dengan Yang Di-Pertuan Agong, bercerita pasal hukuman penjara yang dikenakan terhadap dirinya pada ketika ini, apa faedahnya?

Adakah setakat itu sahaja tugas seorang Ketua Pembangkang selaku Ahli Parlimen dan Wakil Rakyat? Adakah dengan menjadi Wakil Rakyat, dia hanya mempunyai kelebihan itu sahaja?

Sekadar nak bercerita demi untuk menjaga kepentingan Politik diri sendiri je, baik tak payah!!! Biar lantak Si Ketua Penipu tu meringkuk dalam penjara pun tak pe. Keluar pun, buat menyusahkan katerer je nak sediakan pinggan dan cawan untuk dia!!!
Categories: ,

12 ulasan:

  1. Saya setuju dbenarkan Ketum Peliwat minum teh berswama Agong, tetapi mesti bersyarat, kenakan pakaian penjara dan cawat besi.

    BalasPadam
  2. amboiii ... sedap nye bahsa ko admin... ko tahu ke dia gersang... ko kapir ke islam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau pulak kafir ke islam? Masih taksub dgn si peliwat sesungguhnya bukti-bukti sudah dinyatakan kau masih nak pekakkan telinga dan kaburkan mata utk melihat - banyakkan bertaubat dari menfitnah ........

      Padam
    2. kuum aiskerim please.....

      Padam
    3. kalau Islam xkan isap anu dlm opis..

      Padam
  3. xcerita plak tanggungjawab sebagai wakil rakyat yg masih sah tu utk bkhidmat pada rakyat permatang pauh..duk sibuk nk minum teh dgn agong..

    BalasPadam
  4. tugas dia sbg wakil rakyat permatang pauh yg masih sah utk bkhidmat pd rakyat xcerita plak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wakil rakyat dari penjara kih kih kih

      Padam
  5. Memang modus operandi family ni suka associate diri mereka dgn someone influential. Dulu jaja nama yusuf qardawi. Sekarang jaja nama ydp agung pulak. Semua itu hanys utk kepentingan peribadi.

    BalasPadam
  6. Setahu saya kalau dah masuk penjara sudah di kira banduan bukan anggota parlimen lagi dan kena ikut tatacara se orang banduan hingga tempoh hukuman selesai jangan marah

    BalasPadam
  7. sori ye kwn2.ni pendapat peribadi aku dulu mase kes liwat 1 aku mmg tak percaye anwar ni peliwat..mati -mati aku tak percaya ni semua adalah konspirasi mahathir..tapi bila jadi kes liwat 2 ni aku pun mula terfikir balik kalau konspirasi susah gak kerajaan nak aturkan satu persatu siap dengan angkat sumpah lagi si saipul tu kat masjid negara tak cukup dgn tu pergi pulak ke mekah angkat sumpah kat kaabah pulak..si saipul tu pulak tak jadi apa 2 pun lepas angkat sumpah..yang peliknya anwar mcm2 lasan mengelak daripada bersumpah dlm mahkamah pun taknak bersumpah..apa hal?sejak itu aku pun mula mengkaji sendiri tengok balik sejarah lama anwar satu persatu buka youtube apa bagai dan akhirnya aku pun bagai tak percaya mmg la anwar ni peliwat rupa-rupanya..betui la kata dlm hati aku anwar ni mengamalkan homoseksual..aku pun termenung jauh mmg btui lah bila dah ada kuasa kat tangan memang manusia ni mudah lupa diri..tahun 98 adalah permulaannya tabiat luarbiasa anwar ni bila dah bebas buat lagi sebab dah pernah merasa ..mungkin dia ingat boleh lepas sebab dia ada duit..tapi mmg betui yang batil akan jatuh yang hak akan berdiri teguh..tu la akhir kata takkan lah kita nak angkat si peliwat ni sebagai pemimpin kita..nauzubillah..cuba la kawan2 kaji sendiri siapa anwar sebenarnya..kita akan dapat tau jugak nanti betul..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya,memang agar sukar nak percaya kalau terlalu taksub membabi buta kapada Anwar Ibrahim tapi kalau sanggup berlapang dada dan terima segala bukti dan menggunakan logik akal memang sangat sukar untuk menafikan kegemaran pak sheikh ini kerana Allah dah tunjukkan bukti terlalu banyak dan terpulang kepada kita samada nak percaya atau tidak...

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping