Isnin, Februari 23, 2015

Memandangkan Si 'Abang Besar' dalam Pakatan ni lantang sangat bercakap dan melalak tak tentu arah diatas pentas, apa kata dia buktikan sendiri kata - kata dia dan bertanding di Kelantan?

Kenapa tidak? Sedangkan diatas pentas, puak - puak DAPigs ni boleh mendabik dada dan bercakap besar seolah - olah mereka terlalu dominan dan angkuh didalam Pakatan Haramjadah tu.

Kalau kita lihat dan baca kenyataan yang dibuat oleh anak kepada mendiang Si Karpal Singh ni seolah - olah membayangkan bahawa puak - puak Pakatan tu tidak lagi memerlukan PAS bersama mereka.

Kesombongan serta Keangkuhan yang ditonjolkan oleh pemimpin kanan DAPigs tu memperlihatkan seperti dia mempunyai penyokong yang ramai dikalangan rakyat Malaysia secara umum.

Jadi, kenapa tidak mereka buktikan bahawa mereka benar - benar mampu untuk menarik perhatian rakyat dan bertanding di DUN Chempaka bagi menghalang niat PAS untuk melaksanakan Hukum Hudud?

Hanya dengan cara itu sahaja puak - puak DAPigs dapat membantah cadangan perlaksanaan Hukum Hudud dari dibentangkan didalam sidang DUN Kelantan pada 18 Mac kelak.

Persoalannya sekarang, adakah benar puak - puak DAPigs tu sudah bersedia untuk membuang PAS dari kalangan gabungan Pakatan Haramjadah tu sendiri? Atau setakat main acah - acah sahaja?

Betul ke prinsip perjuangan DAPigs tu nak membantah perlaksanaan Hukum Hudud atas dasar keadilan dan bukan kerana mereka menentang dasar perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS?

Atau, adakah penetangan mereka itu hanya sekadar satu sandiwara yang dimainkan oleh puak - puak DAPigs dan PAS yang cuba untuk mengaburi mara rakyat dari melihat isu - isu yang lebih besar dari itu?

Maka adalah sewajarnya puak - puak DAPigs tu membuktikan keikhlasan mereka dalam membuat pendirian terhadap perlaksanaan Hukum Hudud yang dicadangkan oleh PAS di Kelantan.

Kalau betul diorang nak menentang perlaksanaan Hukum tersebut, sahut cabaran dan bertanding di DUN Chempaka. Kalau tidak, tak payah nak banyak cakap dan mengabihkan masa jadi Anjing yang Menyalak Bukit!!! Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. DAP akan jawab...buat apa nak bertanding di DUN Cempaka...kan PAS tu rakan Pakatan

    BalasPadam
  2. Kanun jenayah syariah bukan kanun allah. Bukan hukum allah. Malah tak layak pun nak kaitkan allah dlm kanun ciptaan diorang tu.
    Patutnya umat islam bantah kanun berat sebelah ni, namun itu tak berlaku.
    Sebaliknya mereka yg bukan islam pulak lebih terkedepan dalam melindungi org islam dari mudarat yg dibawa oleh mereka yg perasan dirinya wakil allah. Tabik DAP.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping