Isnin, Februari 23, 2015

"Dalam telesidang dijadual di pejabat PAS di Kuala Lumpur pagi ini, Ketua Penerangan PAS Pusat berkenaan cuba menghubungi Sirul di Australia kira-kira 40 minit tetapi tidak berjaya.

"Alasan yang diberikan panggilan yang dibuat hanya masuk "voice mail". Mahfuz kata dengar tone tapi tak dapat. Mahfuz mendakwa beliau sudah SMS Sirul sebentar tadi dan Sirul kata ok. 

"Apabila tidak dapat dihubungi, Mahfuz dakwa pihak berkuasa cuba "jem line" telefon yang dibuat. Tepat 12.15 tengah hari Mahfuz Omar berputus asa apabila tidak dapat menghubungi Sirul Azhar. 

"Dengan wajah untuk menutup kemaluan sendiri, Mahfuz berkata dia dan ibu Sirul akan ke Sydney minggu depan untuk bertemu dengan Sirul. Another drama from PAS. Another Mr Bean Movies." - Lapor Cucu Tok Selampit.
Kesimpulannya, Si Mahfuz Bean ni dah hilang kemaluan dirinya sendiri bila berhadapan dengan para wartawan yang sedang menunggu di Ibupejabat PAS Pusat tengahari tadi.

Habis semua wartawan yang datang basah kepala kena kencing dengan seorang pemimpin yang hanya LULUS SRP dengan memberi alasan yang tak masuk dek akal.

Agaknya Si Mahfuz Bean tu ingat semua wartawan yang datang tu bodoh sangat nak percaya dengan tipu muslihat yang dia buat. Entah sapa yang dia telefon lepas tu nak kata tak dapat call.

Kemudian ada hati pulak nak tuduh kata pihak berkuasa sengaja jemkan line telefon. Pihak berkuasa mana yang dimaksudkan? Pihak berkuasa Malaysia ke atau pihak berkuasa Australia? Kalau ye pun, jangan la nak tutup kemaluan sendiri dengan telefon bimbit tu pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping