Ahad, Mac 01, 2015

Panas punggung diorang dibuatnya!!! Hasrat mereka untuk membuatkan Presiden PAS tu naik angin dan bertindak diluar kawalan tidak menjadi. Sebaliknya diorang pulak yang hilang akal.

Hanya kerana semata - mata Si Hadi Awang enggan mengulas spekulasi mengenai gerakan subversif yang dijalankan untuk menjatuhkan dia sebagai Presiden mampu membuatkan mereka meroyan.

Jika sebelum ini, dilaporkan beberapa individu serta pemimpin kanan parti itu terlibat dalam komplot untuk menjatuhkan Hadi Awang dalam pemilihan parti pada Jun yang akan datang.

Pendedahan itu dibuat menerusi rakaman audio serta kenyataan terbuka yang diluahkan oleh mereka kepada pihak media, mendesak agar Si Hadi Awang tu melepaskan jawatannya sebagai Presiden.

Bahkan, ada juga yang turut mengatur jejak langkah menerusi kiriman mesej pesanan ringkas menggunakan aplikasi Whatsapp yang kemudiannya menjdi 'Viral' dilaman media sosial.

Yang lebih memalukan ialah apabila mereka yang didakwa terlibat itu turut mendapat sokongan serta bantuan kewangan dari kalangan puak - puak DAPigs yang juga menyimpan hasrat yang sama.

Sebelum ini, puak - puak DAPigs dengan lantang mengkritik dan menghina Presiden PAS itu berhubung pelbagai isu terutama isu perlaksanaan Hukum Hudud dan agenda Langkah Kajang.

Malah mereka juga turut melabelkan Si Hadi Awang tu sebagai 'Pengkhianat' dalam Pakatan dan juga 'Kaki Ponteng' dari menghadiri mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan (MPP).

Maka, tidak mustahil sekiranya tindakan mendiamkan diri serta enggan mengulas mengenai spekulasi itu oleh Si Hadi Awang tu akan membuatkan puak - puak PASMa-Cai mejadi tak tentu arah.

Niat diorang nak melihat Si Hadi Awang tu melatah dan meroyan tidak kesampaian. Apa yang pasti, mereka ini hanya sekadar berjuang demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka semata - mata untuk terus ber-TUAN-kan kepada DAPigs!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Suruh Anwar minum teh dalam sel penjara aje dengan gantungan gambar Yang di pertuan Agong....BODOH punya keluarga 69

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping