Sabtu, Februari 28, 2015

Songeh dengan tindakan yang dilakukan oleh Datuk Seri Najib yang dilihat lebih berintegriti dari Si Ketua Penipu tu sebelum ini membuatkan 'Anjing' kesayangan Si Ketum tu mula meroyan.

Hanya kerana Datuk Seri Najib lebih mengutamakan maruah diri serta nama baik keluarganya akhirnya menyebabkan Si Rafizi tu sendiri hilang akal tak tentu arah macam orang sewel.

Jika sebelum ini, sewaktu orang desak supaya Si Ketua Penipu tu menjaga nama baik dan imej diri dia dari dimalukan melalui video dengan Chinadoll, tak nak pulak Si Rafizi tu meroyan.

Sekarang, tak pasal - pasal je dia jadi tak tentu arah sampai tahap nak keluarkan cabaran kepada Datuk Seri Najib agar memfailkan saman terhadap dirinya berhubung isu 1MDB.

Gamaknya, SI Rafizi tu terasa macam diri dia tak penting kerana tidak diberi keutamaan dalam isu yang berkaitan dengan 1MDB tu kot. Maka sebab itulah dia melalak macam Anjing.

Beria - ia benar Si Rafizi tu mendesak agar YAB Perdana Menteri meneruskan tindakan saman terhadap dirinya yang dikatakan pernah membuat perkara yang sama, iaitu memfitnah PM berhubung isu 1MDB.

Kata Si Rafizi tu, dia memang cukup teruja bila mendapat berita bahawa dirinya bakal disaman oleh YAB Perdana Menteri kerana itu akan memberikan dia peluang untuk memalukan Datuk Seri Najib.
"Saya agak kecewa kerana sebelum itu teruja agar peguam saya boleh menyoal balas Najib dan Rosmah di kandang saksi," katanya.
Tapi malangnya, Si Rafizi tu akhirnya 'Tak Sampai Klimaks' apabila surat saman itu tidak jugak dibawa ke mahkamah bagi memenuhi keinginan dia untuk memalukan Perdana Menteri.

Lagak sombong Si Rafizi tu sebenarnya hanya sekadar nak menutup kemaluan Si Ketua penipu tu dari dilihat tidak mempunyai Integriti berhubung isu skandal Seks dengan Chinadoll sebelum ini.

Tambahan pulak, Si Rafizi tu sebenarnya hanya dahagakan Publisiti Murahan yang sebelum ini mahu mendabik dada kononnya dia la 'Hero' yang membangkitkan isu 1MDB tu kepada masyarakat umum.

Kesimpulannya, Si Rafizi tu bukannya nak menjaga kepentingan rakyat sangat pun. Tapi dia hanya sekadar mempergunakan peluang untuk meraih sokongan bagi memenuhi kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je!!! Tu pasal la dia meroyan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. KPD SI RAFIZI TU JGN SUSAH HATI. KITA MENGGUNA PAKAI SISTEM MAHKAMAH TERBUKA. SEKIRANYA BERSUNGGUH2 NAK MASUK MAHKAMAH BERHADAPAN DGN ISUE 1MDB KAMU BOLEH SAJA JADI SAKSI DEFENDEN IAITU AKHBAR HARAKAH DLM PERBICARAAN SAMAN OLEH PERDANA MENTERI.
    KALAU ADA TELOR LAH !

    BalasPadam
  2. Lebih baik En Rafizi fikir apa nak pada PKR lepas ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping