Isnin, Mac 02, 2015

Heh! Nampak sangat la yang Si Wan Azizah ni dah mula hilang akal apabila rakyat diperingkat bawahan mempertikaikan tindakan yang dilakukan yang memohon pengampunan DiRaja.

Mereka melihat, tindakan yang diambil oleh keluarga Si Ketua Penipu tu memperakui bahawa Si Ketua Penipu tu bersalah dalam ke liwat terhadap Bekas Pembantu Peribadinya sebelum ini.

Kata mereka, kalau betul Si Ketua Penipu tu tak bersalah, kenapa pulak diorang sibuk nak mintak pengampunan? Biasanya hanya orang yang buat salah je yang selalu datang mintak ampun ni.

Hakikatnya, Si Wan Azizah tu tak mampu nak menjustifakasikan tindakan yang dilakukan dan membuatkan dia mula meracau tak tentu arah sewaktu berceramah diatas pentas Politik.

Si Wan Azizah tu kata, tindakan tersebut bukan satu perakuan bahawa Si Ketua Penipu tu kerana didapati bersalah meliwat Bekas Pembantu Peribadinya. Tapi sebab dia menjadi mangsa ketidak-adilan.
"Selepas Anwar didapati bersalah, seluruh ahli keluarga berfikir bagaimana kami dapat meneruskan untuk memohon pengampunan.


"Kami tidak memohon pengampunan diraja kerana beliau bersalah. Beliau tidak bersalah. Pengampunan dipohon kerana tidak berlaku keadilan," kata Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kajang itu.
Sekali lagi, isu ketidak-adilan yang dibangkitkan oleh Si Wan Azizah. Sedangkan persoalan yang diajukan oleh rakyat sebelum ini tidak pulak dijawab dan dijelaskan sewaktu diatas pentas ceramah.

Rakyat mempersoalkan tuduhan puak - puak Pakatan tu dalam isu kewujudan 'Ketidak-Adilan' yang dimaksudkan. Bagaimana mungkin perkara itu berlaku sedangkan Si Ketua Penipu tu dibicarakan dimahkamah?

Jika benar berlaku ketidak-adilan, kenapa Si Ketua Penipu tu diberi peluang untuk buat penangguhan hampir SERATUS KALI? Kenapa kes tersebut mengambil masa yang panjang?

Kalau betul ketidak-adilan itu berlaku, kenapa Si Ketua Penipu tu tidak mempertahankan dirinya didalam mahkamah, tetapi sebaliknya memberi ceramah Politik yang menghentam pihak Kerajaan?

Maka kesimpulannya, ketidak-adilan itu wujud hanya kerana keluarga Si Wan Azizah tu tidak dapat menerima kenyataan bahawa Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat yang GAGAL mengawal nafsu serakahnya sendiri!!! Bukannya salah orang lain!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Keadilan dari kacamata kumpulan berlambangkan 1 mata...inilah yg jadi masalah deria penglihatan dia...

    BalasPadam
  2. Sebagai org islam pelbagai cara telah dibuat untuk mempertahankan diri...namun didapati bersalah akhirnya...tidakah itu ketentuan allah....kena redholah....lagi kita menentang lagi..lah allah turunkan musibah...bermuhasabah..lah..insyaallah semua akan jadi baik...allah telah pun mengatur perjalanan umatnya.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping