Selasa, Mac 31, 2015

Pinjam tajuk kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mahfuz Bean ni. Sekarang kita tengok siapa yang tersepit dan siapa yang takut sebenarnya. Jangan Si Mahfuz Bean tu terkencing dalam seluar sudah la.

Hakikatnya pada ketika ini, puak - puak PAS tu yang sebenarnya semakin hilang sokongan dari kalangan Pakatan Haramjadah tu sendiri. Diorang yang semakin hari semakin dipinggirkan.

Bahkan, PAS jugak boleh dikatakan setiap hari didesak dan diasak oleh rakan - rakan sekutu mereka dalam Pakatan dengan gelaran - gelaran Penghinaan yang cukup memalukan ahli diperingkat bawahan.

Tapi, semua tu sedikit pun tidak menyedarkan kepimpinan PAS diperingkat atasan. Sebaliknya mereka masih lagi nak mengampu, memeluk dan mencium puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu.

Nak pulak Si Mahfuz Bean tu sendiri. Realitinya, Si Mahfuz Bean tu yang sedang dalam tersepit kerana terpaksa memilih diantara perjuangan parti dan juga sokongan dari kalangan puak - puak DAPigs tu sendiri.

Sekarang, Si Hadi Awang tu pulak yang dikatakan sanggup mengalah dan 'melutut' pada tekanan yang telah diberikan oleh puak - puak DAPigs. Apa lagi yang Si Mahfuz Bean tu nak kata? 
KUALA LUMPUR: Selepas ditekan dan dikecam kerana membelakangkan gabungan pakatan pembangkang, Datuk Seri Abdul Hadi Awang akhirnya memberi persetujuan untuk ‘berdepan’ dengan pimpinan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Malah Presiden PAS itu turut menyatakan kesediannnya untuk mengadakan pertemuan dengan semua pihak bagi menjelaskan mengenai rang undang-undang persendirian berhubung pindaan Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 atau Akta 355 yang akan dibentangkan di Parlimen.


"Dengan semua saya bersedia... dengan kerajaan atau NGO, saya terbuka,” katanya ketika ditemui pemberita di bangunan Parlimen di sini, Isnin.
Biarpun sebelum ini, puak - puak DAPigs tu telah melabelkan Hadi Awang sebagai seorang Pengkhianat, pemimpin yang Tidak bermaruah dan Penipu Rakyat, masih lagi dia nak melutut kepada mereka?

Tidakkah itu bukti bahawa puak - puak PAS ni tak de pendirian dan tidak sanggup untuk mempertahankan dasar perjuangan parti mereka sendiri? Atau, adakah puak - puak PAS ni hanya sekadar pandai bercakap je tapi diorang TAKUT nak menegakkan Kebenaran!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pas mmg parti lahanat. Yg terang2 tolak Islam tu masih terkejar2 nk buat kawan. Yg mmg ada dlm perlembagaan mendaulatkan Islam digelar kafir.

    BalasPadam
  2. ADAKAH INI PEMIMPIN YG DIKATAKAN HEBAT. LEKASLAH2 LETAK JAWATAN

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping