Isnin, Mac 30, 2015

Dah la diorang ni terdiri dari kalangan puak - puak Kafir Harbi. Sekarang nak tunjuk pulak sifat MUNAFIK diorang kepada orang ramai. Memang dasar manusia 'Cakap tak Serupa Bikin'.

Jika sebelum ini, puak - puak DAPigs ni jugak yang kuat menghasut rakyat di Sabah dan Sarwak untuk bertindak keluar dari Malaysia serta menuntut Kuasa Autonomi mereka sendiri.

Puas diorang menghasut rakyat Sabah dan Sarawak dengan memburuk - burukkan Kerajaan Pusat melalui pelbagai agenda serta mengapi - apikan sifat perkauman secara subversif.

Tapi ternyata, usaha mereka tu sedikit pun tidak membuahkan hasil yang diharap - harapkan. Sebaliknya, mereka pulak yang terperangkap apabila pihak berkuasa mula mengambil tindakan.

Sekarang, diorang pulak yang cuba menghasut Sabah dan Sarawak mewujudkan 'Kerajaan Perpaduan' bersama mereka bagi merampas kuasa untuk memerintah Malaysia dengan alasan yang lansung tak masuk akal.

Diantara agenda yang digembar gemburkan ialah mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud yang menjadi bahan Politik Longkang mereka untuk memusuhi umat Islam selama hari ini.

DAPigs menjadikan isu itu sebagai satu bahan jajaan Politik dengan menggambarkan kononnya PAS dan UMNO akan bergabung demi untuk merealisasikan perlaksanaan Hukum tersebut.

Yang herannya, kenapa pulak puak - puak DAPigs tu boleh menghasut orang lain untuk mewujudkan 'Kerajaan Perpaduan' sedangkan mereka membantah sekiranya UMNO dan PAS bergabung?

Tidakkah itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ni sebenarnya memang cukup 'Anti' dengan Perpaduan orang Melayu terutama dikalangan umat Islam di Malaysia selama hari ini?

Hakikatnya, tindakan puak - puak DAPigs ini adalah seperti mana yang dijelaskan oleh sahabat blogger tersohor Negara, Dr. Novandri yang turut menyifatkan Lim Kit Siang sebagai 'Nyanyuk'.
"Semuanya ini hanya untuk memancing dan memerangkap pemimpin-pemimpin BN. Dengan tindakan DAP Sarawak dan Sabah yang kiasu, tamak dan pentingkan diri sendiri yang 'meludah' dan menendang parti PAS seperti sampah sarap dalam longkang, DAP perlukan satu diversion supaya rakyat tidak membicarakan kezaliman dan kekejaman parti DAP yang begitu senang menghina rakan politik mereka." - lapor Dr.MiM
Apa yang jelas, pendirian puak - puak DAPigs ni terhadap perlaksanaan Hukum Hudud membuktikan bahawa mereka sebenarnya bukan sahaja memusuhi PAS, tetapi jugak umat Islam di Malaysia.

Tapi malangnya, masih ada juga dikalangan pemimpin - pemimpin Islam sendiri yang sengaja membutakan mata dan memekakkan telinga menyokong agenda puak - puak Kafir Harbi DAPigs ni demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. PAS pun bodoh bongok, DAP kapir harbi pun boleh buat kawan. UMNO nak berdamai pun tak mahu. Nak tunjuk Ego Dan bongkak. Allah benci pada perpecahan. Ini menunjukkan yg PAS ni tidak percaya pada kitab Al Quran.

    BalasPadam
  2. Tgna mengamalkan iu apa tak tahulah
    boleh pulok mengaminkan doa untuk kehancuranelayu dan sesama isle
    maka doa itu di campakkan kemuko pah
    amekp

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping