Ahad, Mac 01, 2015

SUMBER
Hehehe!! Ingatkan tak terkejut diorang ni bila disentuh oleh budak - budak hingusan Anak Muda Kecoh tu. Rupanya, terasa jugak diorang bila nama Presiden menjadi bahan pertikaian.

Tapi yang herannya, kenapa sekarang baru diorang nak rasa tersentak? Kenapa tak selama hari ini diorang bangkit mempertahankan Presiden apabila diserang oleh pelbagai pihak luar?

Kalau kita perhatikan, bukan baru hari ini nama Presiden dijadikan bahan pertikaian dan diperlekehkan oleh orang luar, terutama dikalangan rakan sekutu mereka. Tapi kenapa diorang diam?

Bila geng - geng Budak Hingusan Anak Muda Kecoh (AMK) Pulau Pinang tu sebut je pasal jawatan Presiden dan mendesak agar Si Hadi Awang tu melepaskan jawatan, meroyan pulak diorang dibuatnya.

Tapi, bila puak - puak DAPigs tampil menghina Si Hadi Awang dan digelarkan sebagai 'Pengkhianat' serta 'Kaki Ponteng', tak nak pulak diorang ni bersuara membidas kenyataan tersebut.

Itu yang membuatkan kita sendiri merasa hairan, kenapa pulak puak - puak Pemuda PAS ni tersentuh sangat bila budak - budak AMK Pulau Pinang buat desakan terhadap Si Hadi Awang tu.

Apa yang membuatkan mereka bangkit dan mahu mempertahankan Si Hadi Awang tu selaku Presiden dan memberikan mereka amaran agar tidak masuk campur dalam urusan parti orang lain?

Apa yang pasti, kenyataan yang dibuat oleh Pemuda PAS ni boleh dilabelkan sebagai 'Sudah Terlambat'. Maruah Presiden PAS tu dah memang sedia tercalar dek kerana Penghinaan yang dibuat oleh orang luar. Diorang je yang Lembab nak ambik tindakan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping