Ahad, Mac 01, 2015

Sudah terang lagi bersuluh! Takkan itu pun rakyat masih tak sedar dan tak dapat melihat Kebenaran yang dipamerkan disebalik mainan Politik puak - puak Pakatan Haramjadah ni?

Hakikatnya, setiap tindakan dan perbuatan yang dilakukan oleh mereka adalah demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Bukannya diorang ikhlas sangat dalam perjuangan.

Masuk kali ini, sudah dua kali isu berhubung perlaksanaan Hukum Hudud PAS dilabelkan sebagai satu agenda Politik semata - mata. Dan ianya dibuat oleh rakan sekutu mereka dalam Pakatan.

Jika sebelum ini, Si Teresa Cork tu yang membuat pendedahan dari seorang pemimpin PAS dengan menyatakan bahawa isu perlaksanaan Hukum Hudud itu adalah modal Politik mereka.

Kata Si Teresa Cork tu, PAS tetap berkeras mahu melaksanakan Hukum Hudud dengan alasan ianya mampu untuk menarik sokongan dari kalangan orang Melayu dan umat Islam di Malaysia.

Maka, kesimpulan yang dibuat oleh Si Teresa Cork bagi pihak DAPigs cukup mudah, perlaksanaan Hukum Hudud itu terpaksa dibuat kerana PAS sudah semakin terdesak untuk mendapatkan sokongan orang Melayu.

Kali ini, giliran puak - puak PKR tu pulak membuat pengakuan secara tidak lansung dengan menegaskan bahawa isu perlaksanaan hukum tersebut hanya sekadar modal Politik Murahan.

Kata Si Sivarasa tu, PKR tidak boleh membuat sebarang pendirian mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud kerana parti itu terdiri dari kalangan pelbagai bangsa dan agama.
PKR tidak boleh menyatakan bahawa ia menentang Hudud kerana ia mungkin akan melukai perasaan orang Islam,” katanya dalam forum awam malam semalam.
Soalnya, adakah DAPigs tu berbeza dengan PKR? Bukan ke DAPigs juga mempunyai keahlian yang terdiri daripada kalangan orang Melayu yang beragama Islam seperti Si Gundik Kit Siang tu?

Atau adakah Si Sivarasa tu anggap Si Gundik Kit Siang tu bukan dari kalangan orang Islam sedangkan dia juga beria - ia benar menolak isu perlaksanaan Hukum Hudud itu secara terbuka?

Apa yang jelas, kenyataan Si Sivarasa itu membuktikan bahawa PKR memang TAKUT nak buat sebarang pendirian berhubung isu perlaksanaan tersebut kerana mahu menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!! Bukannya untuk kepentingan rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping