Ahad, April 19, 2015

Huh! Dikala puak - puak PAS tu sibuk dok bercerita pasal isu calon muda dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin, PKR di Permatang Pauh masih lagi pening kepala nak pilih calon.

Kalau sebelum ini, ramai pihak yang teruja nak Si Nurul Nuha tu sendiri yang akan menggantikan tempat Papa dia dan bertanding dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh tu.

Kata mereka, jika Nuha tak bertanding, maka akan berkubur la legasi dinasti Si Ketua Penipu tu dalam PKR tak lama lagi. Senang la kartel Si Azmin Ali tu nak merampas kuasa kepimpinan parti.

Tapi, gugur jantung ni bila dengar kata Si Nurul Nuha tu sendiri mengakui bahawa dia tidak akan bertanding dalam Pilihan Raya Kecil di Permatan Pauh tu. Dia sendiri menolak sebarang pencalonan.

Sudah pasti keputusan yang dibuat oleh Si Nurul Nuha tu membuatkan sebahagian penyokong - penyokong PKR sendiri berasa kecewa kerana dia enggan menggantikan Papa dia.

Soalnya, kenapa pulak Si Nurul Nuha tu tak nak bertanding? Dia takut ke nak melangkah dalam kancah Politik Malaysia biarpun sebelum ini dia lantang mengutuk dan mengkritik Kerajaan?

Jika dilihat dari satu sudut, inilah tempatnya untuk Si Nurul Nuha tu benar - benar membuktikan kemampuan diri dia dalam soal nak memperjuangkan nasib rakyat seperti yang didakwanya.

Tambahan pulak, kerusi Permatang Pauh tu boleh dianggap sebagai kerusi paling selamat buat PKR. Kalau letak kambing bertanding pun diorang boleh menang. Inikan pulak kalau letak Si Nurul Nuha ni.

Jadi, kenapa Si Nurul Nuha tu takut nama dia dicalonkan dalam PRK dikawasan kubu kuat PKR tu? Adakah dia juga tak yakin yang PKR mampu untuk mempertahankan kerusi tersebut? Kalau dia setakat berani bercakap je, baik tak payah tunjuk pandai!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping