Selasa, April 07, 2015

Kalau dah dasar keturunan PENIPU tu, PENIPU la jugak!!!
Hahaha!!! Nampak sangat la yang Si Mahfuz bean ni semakin hari semakin tak relevan dalam dunia Politik di Malaysia. Ternyata, dia hanya cuba nak menutup kemaluan dia sendiri.

Jika sebelum ini, Si Mahfuz bean tu dah pun memalukan diri dia dihadapan para wartawan sewaktu KANTOI mengadakan 'Tele Sidang' secara lansung dengan Sirul di pejabat PAS Pusat.

Setelah beberapa jam para wartawan menunggu, tetapi Si Mahfuz Bean tu masih GAGAL untuk menghubungi Sirul dan mendapatkan jawapan terhadap beberapa isu yang dibangkitkan.

Maka, untuk menutup kemaluan dirinya yang semakin terserlah dikhalayak ramai, Si Mahfuz Bean tu pun mereka - reka cerita kononnya talian telefon dia telah diganggu oleh UMNO.

Tidak cukup sekadar itu sahaja. Bahkan Si Mahfuz Bean tu GAGAL untuk menjawab soalan mudah yang diajukan oleh para wartawan yang hadir. Macam mana dia boleh dapat nombor telefon Sirul?

Dek kerana teruk diasak sewaktu mengadakan sidang media tersebut, Si Mahfuz Bean tu terpaksa menamatkan sidang media tanpa sebarang memberikan penjelasan yang memuaskan.

Dan terbukti, isu itu tidak sekadar tamat disitu sahaja. Malah Si Mahfuz Bean tu juga turut di 'troll' didalam laman media sosial dan disindir sewaktu sesi perbahasan di sidang Parlimen.

Sekarang, bila Ketua Polis Negara mendedahkan bahawa pihak Polis DiRaja Malaysia telah pun menjalankan siasatan terhadap dakwaan yang dibuat oleh Sirul, mula la Si Mahfuz Bean tu meroyan.

Dia pulak yang tuduh Ketua Polis Negara tu menipu sedangkan sebelum ini dia sendiri yang tak dapat nak menjelaskan persoalan yang dibangkitkan oleh wartawan secara terang - terangan.
"Saya anggap ini kenyataan bohong ketua polis negara, sangat menyentuh kredibiliti negara, akibat peribadi beliau yang sangat buruk apabila buat kenyataan bohong, satu dunia tahu.

"Ini bermakna, ketua polis negara lakukan pembohongan terhadap negarawan, Tun Dr Mahathir Mohamad. Kelayakan sebagai ketua polis negara hilang, kenyataan bohong ini menjejaskan imej Malaysia,” katanya.
Apa yang jelas, kenyataan Si Mahfuz Bean tu sebenarnya hanya satu helah untuk menutup kemaluan dirinya sendiri daripada terus dibuka dan dipamerkan dikhalayak ramai kerana kebodohan dirinya sendiri.

Kesimpulannya, bukan kelayakan Ketua Polis Negara tu yang hilang. Tapi sebaliknya, kelayakan Si Mahfuz Bean tu sendiri sebagai seorang Ahli Parlimen yang perlu dipersoalkan. 

Bagaimana mungkin seorang Ahli Parlimen takut nak bercakap benar dan menjelaskan dakwaan yang dia sendiri telah lakukan? Kalau dia setakat pandai nak menipu dan kemudian kantoi tapi nak tutup kemaluan dia dengan menuduh orang lain, baik tak payah!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Abg Fuz...i luv u....my hero...i want to be ur wife la..Mr Bean malaysia..

    BalasPadam
  2. Hero malaya buat lakonan bodoh dan lebih bodoh dari lakonan MR BEAN....

    BalasPadam
  3. Beliau ini hasil gdnetik lampau, tiada pula usaha memperbaiki persekitaran mahupun genetik masa kini. Kasihan keturunan beliau. Sudahlah begitu, ada pula yang menyokong sehingga diangkat jadi pemimpin.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping