Sabtu, April 04, 2015

Hahaha!!! Memang bengong sungguh la Si Mahfuz Bean ni. Dah takde benda lain ke yang dia mampu buat untuk membuktikan kebodohan diri dia sendiri dihadapan khalayak umum?

Punya la taksub sampai tahap terpaksa pulak dia buat lawak bangang untuk mengingatkan semua orang mengenai jasa yang telah ditaburkan oleh Si Ketua Penipu tu kepada Negara sebelum ini.

Perkara itu dibangkitkan oleh Si Mahfuz ekoran keputusan yang dibuat oleh Lembaga Pengampunan DiRaja menolak permohonan yang difailkan oleh keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri.

Soalnya sekarang, apa jasa yang telah disumbangkan oleh Si Ketua Penipu terhadap Negara selama dia menjawat jawatan sebelum ini? Apa yang dia dah buat sehingga boleh dibanggakan sangat?

Sejak mula - mula Si Ketua Penipu tu menjejakkan kaki ke persada Politik Nasional, benda pertama yang dia buat ialah mencetuskan huru hara. Begitu juga dengan perkara terakhir yang dia lakukan.

Pun dia akhiri kerjaya dia sebagai seorang pemimpin dengan mencetuskan huru hara sebelum menjadi dalang disebalik amalan Politik Longkang puak - puak Pakatan tu sekarang.

Kalau setakat jasa dia meliwat Bekas Pemandu Peribadi dia sekitar tahun 1998, kemudian dia liwat pulak Bekas Pembantu Peribadi dia sekitar tahun 2007 dan kantoi melanggang Chinadoll, tak payah ingat pun takpe.

Jadi, apa jasa yang perlu diingati oleh rakyat terhadap Si Ketua Penipu tu? Apa sumbangan yang telah diberikan kepada rakyat secara menyeluruh? Kalau ada, boleh tak Si Mahfuz tu tolong kongsikan bersama. Kalau takde, baik tak payah banyak cakap!!! Duduk diam - diam sudah la!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Suruh mahfuz minta tokong abadikan satu jalan di penang dengan nama Selamat Jalan Anwar..........

    BalasPadam
  2. JAsa apa Mahfuz Bean....jasa sebagai Bapak PELIWAT dan LGBT Negara ke?????

    BalasPadam
  3. Saya bersetuju dgn Mahfuz,kita kena ingat jasa Anwar.Satu-satunya jasa Anwar yg perlu di ingat ialah Anwar menentang Tun Mahahthir.Kalau tak kerana Anwar ,mungkin Tun Mahahtir masih menjadi PM sehingga kerhari ini,atau pun mungkin juga PRU ke 11 tahun 2004 Umno /BN sudah tumbang kerana pimpinan TM.Sekarang PM Najib pun kena belajar dari Anwar ,lawan TM,jangan biarkan beliau terus bermultu celupar dan merasa dirinya saja yg betul.Orang macam TM,kalau mahu dia senyap misti lawan.Buang perasaaan hurmat pada beliau,keran beliau tak pernah hurmat orang lain.Ego nya sangat tinggi ,kalau TM jadi Presiden US.dunia lagi teruk di kerjakannya kerana ego sebagai bekas PM Malysia pun sudah cukup tinggi,tak ada orang lain yg betul.hanya Anwar dapat melemahkan egonya dan merajuk melepaskan jawatan PM,dgn tersak-esak menangis.

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Anwar dapat melemahkan egonya dan merajuk melepaskan jawatan PM,dgn tersak-esak menangis"

      BODOH & BARAL ko ni ... Mesti ko ni hingus meleleh sewaktu si KETUM tu dipecat sebab dia bukan melepaskan jawatan tapi DIPECAT

      Pegi belajar Politik dulu BAHALOL baru bercakap !!!

      Padam
  4. 11.18

    Your point is..?

    BalasPadam
  5. 11.18..tu je ke jasa dia yg nak dikenang.. lawanlawanlawan x abis2... itu ke jasa yg sngt mengakagumkan yg nak dikenang.. aduh letih mat..

    BalasPadam
  6. Jasa DSAI: berjaya memecah belahkan Umno dan yg TERKINI beliau hampir berjaya memecah belahkan PAS pula..dua Parti yg mewakili org2 Melayu yg beragama Islam..fikir2 kan lah..

    BalasPadam
  7. Alahai... YB Mahfuz.dah terlebih minum air ketum..... statement yang paling biol yg pernah saya dengar....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping