Sabtu, April 04, 2015

Dibawah ni merupakan petikan dari artikel yang disiarkan didalam blog puak - puak Pro Pakatan. Kita boleh nampak dengan jelas betapa terdesaknya puak - puak Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini.
Tanpa berfikir panjang dan kemungkinan besar isu yang dibangkitkan mereka itu mampu untuk memalukan diri mereka sendiri membuktikan bahawa mereka ni jenis manusia MUNAFIK.

Dengan mempergunakan isu mengenai pemberian BR1M yang dibangkitkan oleh Tun Dr. Mahathir didalam ucapannya hari ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu seolah - olah menyokongnya.

Jika benar mereka juga bersetuju dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Tun dan menganggap Bantuan Rakyat 1Malaysia tu tak bagus, kenapa pulak Rejim pimpinan mereka dok ikut sama?

Malah, lebih teruk dari itu. Puak - puak Pakatan Haramjadah tu pulak yang mendabik dada sebelum ini mengaku didepan rakyat mengatakan idea mengenai pemberian BR1m tu adalah dari cetusan mereka sendiri.

Seorang ADUN PKR Selangor pernah kata, idea pemberian BR1M itu merupakan reaksi dari kejayaan Pakatan dan dia juga turut menyifatkan Kerajaan BN sudah ketandusan idea untuk memberi keuntungan kepada rakyat.
Jika dilihat dari satu sudut, ADUN PKR tu seolah - olah melihat pemberian BR1M yang dilaksanakan oleh Kerajaan sebelum ini sangat memberi manfaat kepada rakyat secara umum.

Tidak cukup dengan itu sahaja, bahkan kepimpinan DAPigs juga sebelum ini turut mendakwa pemberian BR1M itu meniru apa yang telah dilakukan oleh Rejim DAPigs Pulau Pinang.
TAIPING: BR1M is an imitation of welfare handouts started in Penang and Selangor minus the economic wisdom that guided the initiatives of the two Pakatan Rakyat state governments, according to DAP treasurer Nga Kor Ming.
Dalam erti kata lainnya, pemimpin - pemimpin dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebelum ini semuanya mengakui pemberian BR1M tu baik untuk rakyat. Jadi sekarang, adakah blog Pro Pakatan tu nak tuduh pemimpin diorang menipu pulak!!!

2 ulasan:

  1. Biasalah bro, pakatan putar alam sibuk nak claim kredit je atas usaha orang lain. Bukan BR1M je malah Selangor dan PPinang sebagai negeri termaju tu seolah2 PR yang majukan, pada hal BN yang telah memajukannya terlebih dahulu, Mereka masuk cuci kaki saja tapi berlagak sakan. Sesetengah wakil rakyat PR pulak tu bukan anak tempatan lagilah x pernah ada jasa di tempat yang diwakilinya sekarang. Pelik bukan?

    BalasPadam
  2. Yg tu buat2 x nmpk je.. cr kelemahan dan silap.. mana nmpk yg elok2.. tau kondem aja..haish..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping