Selasa, April 07, 2015

Wah!!! Memang ketar kepala lutut ni bila membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mak Lampir Ampang ni. Ada terasa nak terkeluar air kencing dibuatnya sebab 'Takut' punya pasal.

Beria - ia betul Si Mak Lampir tu ye sampai tahap dia berani nak isytihar 'Perang' di Parlimen Permatang Pauh. Tapi, jangan silap pulak. Yang ketar kepala lutut tu bukan Barisan Nasional.

Sebaliknya, puak - puak PKR tu sendiri. Kalau diorang tak ketar dan tak takut, takkan sampai tahap diorang nak isytiharkan 'Perang' bagi mempertahankan kerusi Parlimen tersebut.

Seandainya Si Mak Lampir dan puak - puak PKR tu yakin mereka mampu untuk mempertahankan kawasan legasi Si Ketua Penipu tu, diorang tak perlu risau sangat sampai tahap itu.

Hanya orang yang TAKUT kehilangan kerusi dan juga tergadai kawasan je yang terpaksa keluarkan kenyataan sedemikian. Kalau kenyataan tu keluar dari orang Barisan Nasional, lain cerita.

Sebab sekarang ni, yang kena bertahan mempertahankan kerusi tersebut adalah dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah PKR tu sendiri. Jadi, kenapa perlu diorang nak isytiharkan perang?

Kalau selama hari ini Ahli Parlimen kawasan Permatang Pauh tu menjaga kawasan dia dengan baik, sudah pasti rakyat tidak akan berganjak. Dah tentu - tentu pengundi dia takkan lari.

Tapi, dek kerana Ahli Parlimen dia sebelum ini lebih banyak menumpukan kepada isu - isu peribadi dan hanya sekadar nak memenuhi nafsu serakah dia je, maka tak heran la kalau Si Mak Lampir tu terpaksa bertindak sedemikian.

Soalnya sekarang, Si Mak Lampir tu nak isytiharkan perang atas alasan apa? Adakah dia nak melancarkan perang demi menjaga kebajikan serta memenuhi tuntutan rakyat dikawasan tersebut?

Atau, adakah ianya hanya sekadar untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu semata - mata? Kalau setakat dia nak isytiharkan perang tapi rakyat diabaikan seperti sebelum ini, baik tak payah!!! Buang masa je berperang kalau macam tu gayanya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping