Khamis, April 16, 2015

Hahaha!!! Tak sangka! Kita ingatkan bila dia dah jadi Ketua AMK dan pegang jawatan sebagai Exco dalam Rejim Pakatan Selangor, kepala otak Si Nik Nazmi ni bertambah matang. Rupanya tidak.

Kepala otak dia pun lebih kurang sama je dengan budak yang tak pegi sekolah biarpun budak yang tak pegi sekolah tu jauh lebih bijak dan lebih matang dari pemikiran Si Nik Nazmi ni sendiri.

Semuanya kerana dia terasa 'panas telinga' membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh Khairy Jamaluddin mengenai kempen #KitaLawan yang tak dapat sambutan dari kalangan rakyat tu.

Maka, mula la Si Nik Nazmi ni meracau tak tentu hala dan meroyan tak tentu arah sampai tahap dia suruh Si Khairy Jamaluddin ni pergi cermin diri dia dulu. Yang dia dah cermin diri ke belum?

Kata Si Nik Nazmi, kritikan Ketua Pemuda UMNO Malaysia tu hanya merupakan satu taktik untuk mengalihkan perhatian rakyat terhadap konflik yang sedang melanda UMNO pada ketika ini.

Malah dia juga menyarankan agar Si Khairy Jamaluddin tu menumpukan perhatian terhadap masalah - masalah yang melanda Negara. Bukannya sibuk nak bermain sandiwara Politik semata - mata.

Tapi yang kelakarnya, dalam pada masa yang sama, Si Nik Nazmi tu mengakui, gerakan Reformasi 1998 berlaku menentang kezaliman terhadap Si Ketua Penipu tu tanpa sebarang kepimpinan.
"Perlu diingatkan bahawa gerakan Reformasi pada tahun 1998 merupakan satu gerakan spontan yang lahir daripada kemarahan rakyat terhadap kekejaman BN terhadap Anwar. 
"Situasi berbeza kerana pada waktu itu rakyat tidak mempunyai barisan kempimpinan alternatif yang boleh seperti pimpinan Pakatan Rakyat (PR) sekarang ini," kata Nik Nazmi
Maka, dalam erti kata lainnya, kebangkitan rakyat dalam Reformasi 1998 bukan kerana kepimpinan PKR pada hari ini. Jadi, tak guna la orang macam Si Nik Nazmi tu sibuk - sibuk nak pegang jawatan.

Kalau rakyat boleh bangkit menentang pihak Kerajaan pada tahun 1998 bukan kerana dipimpin oleh pemimpin PKR hari ini, kenapa diorang beria - ia sangat nak bertanding hari tu?

Punya la diorang ni kemaruk sangat nak pegang jawatan sampai sanggup bergaduh sesama sendiri sehingga ada yang pecah kepala dibuatnya. Tapi hakikatnya, sokongan dari rakyat? KOSONG!!!

Kesimpulannya, tak payah la Si Nik Nazmi ni cuba nak menafikan KEBENARAN yang ada dihadapan mata dia sendiri. Jangan jadi MUNAFIK. Mengaku je dia sendiri yang GAGAL memimpin anak - anak muda dalam Pakatan Haramjadah tu untuk turun ke jalan raya!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Orang macam Nik Nazmi ni hantar ke zoo negara dan dudukkan sekandang dengan Harimau atau Singa. Kita tengok bodek dia termasok ke tidak. Confirm bini dia akan komplen - "Bang. Buah abang tinggal sebiji. Sat lagi mana?"

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harimau dan singa pun mual tengok muka dan bau mulut celupah dia.

      Padam
  2. Orang macam Nik Nazmi ni hantar ke zoo negara dan dudukkan sekandang dengan Harimau atau Singa. Kita tengok bodek dia termasok ke tidak. Confirm bini dia akan komplen - "Bang. Buah .abang tinggal sebiji. Sat lagi mana?"

    BalasPadam
  3. BACA PENGAKUAN AHMAD RAZALI DALAM BLOG BADUT RAKYAT. BIAR MELAYU CEPAT SEDAR.....

    BalasPadam
  4. Orang macam Nik Nazmi ni hantar ke zoo negara dan dudukkan sekandang dengan Harimau atau Singa. Kita tengok bodek dia termasok ke tidak. Confirm bini dia akan komplen - "Bang. Buah .abang tinggal sebiji. Sat lagi mana?"

    BalasPadam
  5. PAK PANDIR MANA YG BERCAKAP MACAM NI. PKR SEKARANG DAH NYAWA2 IKAN AJE

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping