Isnin, April 20, 2015

Haduhai!!! Tak habis - habis lagi drama swasta yang nak dimainkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni rupanya ye? Masih tak serik - serik lagi gamaknya diorang nak menipu rakyat.

Sedangkan rakyat seluruh Malaysia pun dah tau bagaimana penghinaan yang dilontarkan oleh kepimpinan DAPigs terhadap PAS, masih lagi DAPigs Pahang ni nak bermain wayang kulit?

Hakikatnya, semua orang tau. Kepimpinan DAPigs tetap lantang mempertikaikan isu perlaksanaan Hukum Hudud PAS selama hari ini. Malah mereka tetap terus memperlekehkan usaha PAS di Parlimen.

Perkara itu jelas dapat dilihat dengan terang dan nyata. Bahkan Si Apek Kit Siang tu sendiri turut yakin dan percaya, PAS akan tetap GAGAL untuk meluluskan Rang Undang - Undang tersebut.

Maka jelas tindakan yang dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu merupakan satu penghinaan yang cukup besar kepada PAS secara keseluruhannya. Takkan itu pun PAS masih tak nampak?

Jika di Permatang Pauh, PAS Kawasan tersebut dengan berani memberikan PKR kata dua, sama ada menarik balik kenyataan tidak menyokong perlaksanaan Hukum Hudud atau mereka boikot.

Tapi di Pahang, puak - puak DAPigs tu pulak yang dilihat terhegeh - hegeh nak jaga tepi kain orang lain. Diorang pulak yang sibuk - sibuk nak turun berkempen bersama - sama dengan PAS.

Tak ke itu satu tindakan RETORIK namanya? Tidak ke itu boleh dianggap sebagai satu langkah yang MUNAFIK bagi sebuah parti yang KONONnya nak jadi 'Abang Besar' dalam Pakatan?

Dan yang paling kelakar sekali ialah apabila kita baca kenyataan yang dikeluarkan, DAPigs Pahang kata jika mereka tidak terlibat dalam kempen kali ini, ianya tidak akan memberikan kesan.

Katanya, pengundi Cina di kawasan Parlimen Rompin ni tak de la ramai mana sangat. Hanya seramai kira - kira 2 peratus sahaja. Maka tidak ada bezanya jika DAPigs turun berkempen atau pun tidak.

Itu yang membuatkan kita rasa hairan. Dari kenyataan yang dibuat, memang sah la DAPigs ni memang parti yang mewakili kaum Cina sahaja. Diorang bukannya mewakili semua kaum di Malaysia.

Maka, tak perlu la nak dipertikaikan lagi bahawa parti DAPigs ni sebenarnya sebuah parti yang mengamalkan dasar Chavanist yang cukup tegar. Maka tak heran la jika mereka beria - ia sangat menolak Hukum Hudud yang dicadangkan oleh PAS sebelum ini!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping