Khamis, April 30, 2015

Memang sah seperti mana yang diperkatakan oleh puak - puak DAPigs sebelum ini. PAS hanya mempergunakan isu perlaksanaan Hukum Hudud untu meraih undi je semata - mata.

Dari sudut yang dilihat oleh puak - puak DAPigs, isu perlaksanaan Hukum Hudud tu hanya sekadar helah untuk puak - puak MENIPU dan memperdayakan rakyat secara terang - terangan.

Sama seperti apa yang dikatakan oleh Tun Mahathir sendiri, "Hudud yang dicadangkan PAS ini bukan Hudud Islamik, tetapi Hudud PAS, kerana ianya bersifat tidak adil".

Jika kita tengok didalam kempen Pilihan Raya Kecil PAS di Parlimen Rompin dan juga di Permatang Pauh, mereka bukannya nak menggunakan pentas PRK untuk menjelaskan mengenai isu Hudud.

Sebaliknya diorang mempergunakan pentas Pilihan Raya Kecil ini sebagai medan untuk terus menghasut rakyat membenci pihak Kerajaan dengan pelbagai dakyah pembohongan demi pembohongan.

Mereka memutar-belitkan isu berkaitan dengan GST dan mendakwa Kerajaan membebankan rakyat. Sedangkan para peniaga yang tak bertanggungjawab tu yang mengkhianati pengguna.

Mereka menjaja cerita kononnya saham FGV mengalami kejatuhan sedangkan catatan keuntungan FGV berakhir Disember tahun lepas mencatatkan keuntungan sebanyak RM 2.17billion!

Tapi, apa yang lebih menghairankan kita, kenapa puak - puak PAS tu dilihat TAKUT sangat nak sentuh tentang isu perlaksanaan Hukum Hudud sedangkan ianya merupakan dasar perjuangan parti mereka sendiri?

Korang sendiri bayangkan. Nak mempertahankan dasar perjuangan parti sendiri pun diorang takut. Jadi, bagaimana mungkin diorang mampu untuk memperjuangkan suara rakyat!

Malah puak - puak PAS tu sanggup menjadi manusia MUNAFIK dengan menarik balik pendirian mereka sebelum ini terhadap PKR yang dilihat telah MENGHINA dasar perjuangan parti mereka sendiri!

Secara tak lansung, tindakan itu membuktikan yang PAS lansung tak boleh diharap dalam bab nak membela nasib rakyat. Terutama sekali dikawasan Felda kerana mereka TAKUT nak mempertahankan dasar perjuangan parti yang menjadi tunjang mereka selama ini!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. UMNO teruk tapi PAS lagi teruk. Dia orang ingat membohongi rakyat tuhan tak tahu.

    BalasPadam
  2. Kali pertama kempen pilihanraya pas tak nak sebut hudud demi menghormati Dog And Pigs
    Maka betullah hudud pas adalah hudud politik bukan hudud isle. Namapak nampak Allah tak suka manusiabyang mempeemainmainkan hukum nya makanya pas akur dengan kehendak dap dan pkr demi politik. Maka si bangang pun jilat jilat

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping