Khamis, April 16, 2015

Haduhai!!! Jangan la sampai tahap macam ni bro. Kan dah menyusahkan diri sendiri. Kot ye pun dia nak masuk 'line' dan cuba mengorat Si Mak Janda tu, takkan sampai sanggup rumah disita?

Inilah padahnya bila pemimpin tak reti nak mendidik orang yang dipimpin. Penyudahnya, diri sendiri juga yang dapat susah. Ada orang lain nak tolong? Wan Azizah nak tolong? Nurul Izzah ada datang jenguk?

Jangan harap beb!!! Setakat bergantung harap pada pemimpin - pemimpin yang ada disekeliling tu takkan dapat membantu sedangkan yang lain semuanya hidup mewah belaka.

Dek kerana tak reti nak menjaga mulut dan suka sangat ikut perangai Si Nurul Izzah tu la yang membuatkan Ketua AMK Cabang Jelutong ni merana. Sampai keluarga dia pun turut terlibat.

Semua ni salah sapa? UMNO ke yang suruh dia menabur fitnah terhadap Bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang sebelum ini? UMNO ke yang suruh dia buat dakwaan dan tuduhan yang bukan - bukan?

Takde beb!!! UMNO tak suruh dia buat kerja haramjadah macam tu. Pemimpin PKR pun kalau ditanya, sampai mati diorang takkan mengaku. Tapi, disebabkan dia terlalu taksub, maka dia sendiri kena tanggung padahnya.

Sedangkan Si Nurul Izzah tu sebelum ini pun pernah KANTOI menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu. Pun bukan UMNO jugak yang suruh dia buat kerja tu.

Jadi, tak payah la puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak salahkan orang lain. Jangan tunding jari menuduh Kerajaan 'Zalim' dan 'Kejam'. Sebaliknya, salahkan diri mereka sendiri sebab tak reti nak memimpin.

Yang 'kejam' dan 'zalim' adalah pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu sendiri kerana membiarkan Ketua AMK Cabang Jelutong ni terpaksa menanggung sengsara akibat nak mempertahankan mereka.

Dah ka kerja sendiri pun tak mampu diorang nak laksanakan. Sekarang, ahli diperingkat akar umbi sendiri pulak yang ditimpa masalah. Tapi, adakah mereka yang diatas tu akan membela nasib dia? Kalau setakat cakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

PS: Guan Eng mesti senyum sebab takde la susah - susah dia nak halau orang Melayu keluar dari rumah mereka. Mungkin sebab tu dia buat - buat tak tau je!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. puak kiasau cina le dapat rumah melayu tu .... amacam siapa yang kena siapa yang rugi?

    BalasPadam
  2. Syabas ketua AMK jelutong,semoga mamu LGE gelak kat hang kah,kah,kah,

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping