Khamis, April 16, 2015

Huh!!! Apa la degil sangat Datuk Ahmad Maslan ni. Tak serik - serik lagi ke dia kena Troll dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebelum ini sampai tahap ada juga yang Gila Babi?

Dek kerana tak puas hati sangat dengan hasil kerja Tok Mad Maslan ni sehingga ada yang turut mengaitkan ibu dia sekali. Tu menunjukkan tahap biadapnya puak - puak Pakatan Haramjadah tu.
Bagi nasihat sikit kat Tokey Kedai tu...
jangan suka - suka hati naikkan harga barang... 
Tapi ternyata, apa sahaja yang diluahkan oleh mereka sedikit pun tidak memberi kesan kepada Tok Mad Maslan ni untuk menjalankan tugas dan tanggungjawab dia kepada rakyat.

Dia tetap juga turun padang dan meninjau sendiri kedai - kedai yang menjual barang keperluan serta bertemu dengan pelanggan - pelanggan agar mereka memahami dasar - dasar Kerajaan.
Tengok muka cuak apek tu bila kedai dia kena serbu... 
Kalau tengok dalam gambar yang disiarkan melalui laman Facebook hari ini, nampak sangat ada beberapa orang peniaga yang terkejut dan mula tak senang duduk bila mendapat kunjungan dari Tok Mad.

Kalau pemimpin Pakatan Haramjadah tu berani ke nak buat macam yang Tok Mad buat ni? Dah kena marah dalam laman Facebook pun, dia masih berani nak tunjuk muka dan berhadapan dengan rakyat.

Lain pulak dengan pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu. Diorang bukan setakat tak berani nak tunjuk muka. Sebaliknya, diorang maki hamun pulak yang yang kritik mereka sebelum ini dengan dakwaan yang bukan - bukan!!! Itulah taraf pemimpin Pakatan!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Sebenar nya ;-

    1. Masa terbaik Melayu mencebur sektor peruncitan. Yang sedia ada kembangkan perniagaan. Ini kerana ramai pelanggan/pembeli membeli keperluan di kedai runcit biasa perniagaan tidak wajib daftar GST.

    2. Sepatut nya Ahmad Maslan dan Hassan Malek bergabung melestarikan GST. Di PP dengar khabar sepinggan kerang RM 25 dan puak ini menghambat kerajaan Umno kerana konon kenaikan harga. Bullshit dapigs.

    3. Ahmad Maslan masih cari publisiti murah dan bersedia maafkan pemfitnah. Jika ibu di libatkan oleh pecacai PR sebagai "b..." sesungguh nya jangan lagi berlembut. Hambat hingga ke lubang cacing...

    Lotih den....

    BalasPadam
  2. Md Maslan perlu lebih berani menerangkan yang benar fasal GST ni. Macai PR yang berlebihan sangat sampai melibatkan ibunya tu patut disaman kerana penghinaan tahap x boleh diterima akal.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping