Isnin, April 06, 2015

Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali hanya tinggal dua hari untuk membuat keputusan sama ada mahu menjalankan siasatan terhadap Mat Sabu atau berhadapan dengan pendedahan yang akan memalukan Si Timbalan Presiden PAS itu.

Amaran itu dibuat pengendali laman Facebook Tuc Tok Usion Ceroi, pagi ini yang sebelum ini turut mengaitkan Si Mat Sabu tu dengan skandal untuk menjatuhkan Hadi Awang sebagai Presiden.

Usin Ceroi adalah individu yang bertanggungjawab mendedahkan rakaman audio yang mengandungi suara mirip Mat Sabu yang sedang memberikan taklimat mengenai gerakan menjatuhkan Hadi Awang, pada pemilihan PAS akan datang.
Sebelum ini, Pak Mus memberitahu tiada siasatan akan dibuat terhadap Mat Sabu, berikutan tiada sebarang aduan dibuat kepada jawatankuasa PAS Pusat yang membabitkan Timbalan Presiden PAS itu.

Bahkan, Pak Mus  juga sebelum ini pernah meminta agar Usin Ceroi tampil dan membuat aduan sebelum jawatankuasa siasatan khas memanggil dan menjalankan siasatan ke atas Mat Sabu. Namun sehingga kini, Usin Ceroi gagal berbuat demikian.

Tapi, Pak Mus pun pernah buat benda yang sama. Sebelum ini, Pak Mus pernah dihambat kontroversi video seks seorang lelaki dan pasangannya sedang asyik melakukan hubungan intim.

Namun, Pak Mus hanya sekadar menafikan dia terlibat dan menimbang untuk mengambil tindakan undang - undang. Bagaimanpun sehingga kini Pak Mus tidak mengambil sebarang tindakan susulan.

Sekarang, kita tengok sejauh mana Pak Mus bersedia untuk menghadapi cabaran yang telah dikemukakan oleh Tok Usin. Adakah dia berani untuk menegakkan Kebenaran dan mengambil tindakan yang sepatutnya? Kalau tak berani, baik tak payah banyak cakap!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Ahhhhhh!!!!!!!! WAYANG.......





    BalasPadam
  2. Wayang pun best ngak... tengok Jalan ceritanya....horror ke? suspen ke? adventure ke? atau cerita mulut tak cuci selepas mengecat lendir....hehehe

    BalasPadam
  3. org pas semua busuk.. semua 2 x 5.. !

    BalasPadam
  4. Ada pemimpin PAS berselindung atas nama parti islam sahaja,tapi perangai mengalahkan orang kafir , kalau saya salah tolong maafkan ,

    BalasPadam
  5. Pas itu isle. isle itu pas. Dunia lain xde pah. Kacau

    BalasPadam
  6. wayang kulit XXX ni.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping