Khamis, April 23, 2015

Mat Syabun Takut Sebut Pasal Hudud...
Nanti Si Tokong DAPigs tu Mengamuk!!!
Ternyata masih ramai lagi dikalangan rakyat bagi kawasan Parlimen Rompin ini yang terkeliru dengan agenda utama puak - puak PAS tu sebenarnya. Diorang pun heran dengan tindakan PAS.

Kenapa puak - puak PAS ni takut sangat bila nak sebut pasal isu perlaksanaan Hukum Hudud sedangkan isu itu merupakan teras agenda utama dasar perlembagaan parti mereka sendiri?

Bukan ke sebelum ini diorang sibuk sangat nak melaksanakan Hukum Hudud di Kelantan sehingga sanggup dimaki hamun oleh puak - puak DAPigs sampai digelarkan sebagai Pengkhianat?

Bahkan mereka sendiri yang anggap isu perlaksanaan Hukum Hudud tu sebagai satu isu yang Taboo dan lansung tak boleh disebut sepanjang Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin dijalankan.
Adakah mereka MALU nak sebut dasar perlembagaan yang selama hari ini menjadi tunggak perjuangan parti mereka sendiri? Kalau diorang malu, buat apa diorang sibuk - sibuk nak laksanakan Hudud?

Jika dilihat dari satu sudut, tindakan PAS itu boleh dianggap sekadar mahu menjadikan Hukum Hudud tu sebagai agenda Politik Jumud mereka semata - mata. Bukannya untuk menegakkan Hukum Islam.

Jadi, tak salah la anggap yang dinyatakan oleh puak - puak DAPigs tu sebelum ini. PAS ternyata hanya memperalatkan isu perlaksanaan Hukum Hudud untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi demi mencapai agenda Politik Longkang mereka sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping