Ahad, Mei 03, 2015

Alahai! Nama je orang nak kena panggil Calon PAS ni sebagai Ustaz. Tapi hakikatnya, dia tak layak untuk diberikan gelaran sedemikian. Kalau kita panggil dia Ostad je boleh la. Tu pun sekadar hormat.

Kalau kita panggil Calon PAS tu MUNAFIK, nanti pasti ramai jugak yang akan meroyan tak tentu arah. Takut ada pulak yang tak boleh terima sampai tahap berguling - guling atas jalan raya dibuatnya.

Bagaimana mungkin Calon PAS ni boleh dinobatkan sebagai seorang Ustaz kalau dia sanggup MENIPU dan memperdayakan rakyat diseluruh Malaysia ni secara terang - terangan?

Jika dibaca dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Calon PAS sebelum ini, memang nampak sangat yang dia cuba nak menafikan kebenaran sehingga sanggup MENIPU demi kepentingan dirinya sendiri.

Semalam Si Calon PAS dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin ni tampil menafikan dakwaan sesetengah pihak kononnya kempen dia pada ketika ini tidak diboikot oleh puak - puak DAPigs tu.
"Ada (DAP) tolong kempen tapi media tak ikut... penamaan calon pun ada Naib Presiden PKR... Pengerusi DAP Pahang. Sepanjang kempen mereka ada. 
"Memadailah (Pengerusi DAP Pahang) wakili DAP... tak perlulah semua datang," katanya ketika ditemui pemberita semasa mengadakan walkabout bertemu peniaga di tapak pasar malam di sini, Sabtu.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Calon PAS tu hanya sekadar satu percubaan untuk menutup kemaluan diri dia sendiri je sedangkan semua orang boleh nampak apa yang berlaku.

Calon PAS tu tak perlu nak jadi manusia yang MUNAFIK dan enggan mengakui kebenaran bahawa puak - puak DAPigs tu telah memulaukan PAS dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin kali ini.

Soalnya sekarang, mana dia bukti yang mengatakan bahawa ada dikalangan puak - puak DAPigs tu yang turun berkempen untuk PAS yang Calon PAS dakwa kata pihak media tak ikut tu?

Jika betul Calon PAS tu bercakap benar mengenai kehadiran DAPigs yang menolong PAS berkempen di Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin sebelum ini, dia perlu membuktikannya. Jangan setakat pandai bercakap je!

Kalau setakat Pengerusi DAPigs Negeri yang datang dengan driver dia seorang sewaktu menghadiri sesi penamaan calon, bukan datang nak berkempen namanya. Itu orang kata datang sekadar nak tunjuk muka je!!! Takkan itu pun Si Calon PAS tu tak reti nak beza!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping