Selasa, Mei 05, 2015

Nampak gayanya, keputusan bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin kali ini akan memberikan kejutan dan boleh dianggap luar jangkaan terutama sekali bagi Barisan Nasional.

Kalau dilihat dalam media sosial, juak - juak Parti Angguk Saja tu dah mula menyebarkan dakyah pembohongan mereka dengan cubaan memesongkan keputusan rasmi disetiap Pusat Daerah Mengundi.

Parlimen Rompin secara keseluruhannya mempunyai jumlah PDM sebanyak 38 buah dan pihak Suruhanjaya Pilihan Raya akan membuat pengumuman selewat - lewatnya pada jam 11 malam.
Maka hakikatnya, perang psikologi Politik Longkang yang sengaja dicetuskan oleh Macai - Macai Parti Angguk Saja tu hanya sekadar satu tindakan untuk menutup kemaluan mereka sendiri.

Mereka sedar bahawa mereka tidak mampu untuk menewaskan Barisan Nasional dikawasan Parlimen Rompin ni walaupun pelbagai tohmahan dan dakwaan yang dilemparkan. Tapi, apa boleh buat. Sebar fitnah tu je kerja diorang pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping