Ahad, Mei 03, 2015

AHKIRNYA!!! Baru semalam Si Nurul Izzah tu bersuara selepas puak - puak PAS di Pulau Pinang tu membuat siri bantahan terhadap pencalonan ibunya yang bertanding di Permatang Pauh.

Jika sebelum ini kita dah desak agar Si Nurul Izzah tu bersuara demi mempertahankan maruah keluarganya sendiri. Maka baru itulah Si Ahli Parlimen Lembah Pantai ni bukak mulut.

TAPI sayang. Bila setiap kali Si Nurul Izzah ni bukak mulut, sudah pasti 'Bau Longkang' jugak yang akan dapat kita hidu. Kenyataan yang dia buat hanya sekadar memalukan diri dia sendiri.

Dalam satu kenyataan yang disiarkan semalam, Si Nurul Izzah tu cuba nak menutup kainnya yang dah terlondeh apabila puak - puak PAS Pulau Pinang tu tetap berkeras untuk menolak PKR di Permatang Pauh.

Kata Si Nurul Izzah, PAS tetap akan memberikan sokongan kepada pencalonan PKR walaupun timbul bantahan dari kalangan ahli - ahli PAS diperingkat akar umbi di Pulau Pinang tu sendiri.
"Kami mendapat arahan sangat jelas daripada hierarki Pas yang kesemua pucuk pimpinan Pas menyokong penuh kami dan kami tidak mahu membangkitkan lagi perkara ini," katanya pada sidang akhbar hari ini.
Hah! Sekarang korang nampak tak apa yang sedang dinyatakan oleh Si Nurul Izzah ni? Nampak tak betapa Si Nurul Izzah ni seorang manusia yang jenis tak reti nak sedarkan dirinya sendiri?

Si Nurul Izzah tu kata, dia mendapat arahan dari kalangan hieraki pemimpin - pemimpin PAS yang tetap akan menyokong PKR. Maknanya, arahan tu datang dari kalangan pemimpin tertinggi PAS.

Tapi persoalannya sekarang ni, Si Nurul izzah tu nak mintak undi dengan siapa? Adakah dia nak menagih undi dari kalangan pemimpin - pemimpin PAS yang duduk diperingkat atasan tu?

Atau, adakah dia nak mintak undi dari kalangan ahli - ahli PAS yang buat demonstrasi tu sebelum ini? Kalau setakat dia dapat 'arahan' dari kepimpinan PAS Pusat je, baik tak payah!!! Bukannya diorang yang mengundi di Permatang Pauh tu nanti!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping