Ahad, Mei 03, 2015

Itu persoalan yang perlu kita ajukan kepada puak - puak Parti Angguk Saja tu yang menjadikan isu GST tu sebagai bahan dalam kempen Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin mereka kali ini.

Boleh dikatakan hampir setiap hari puak - puak PAS tu menghabiskan masa, buat 'flashmob' ditepi jalan dengan mempamerkan 'flashcard' membantah perlaksanaan cukai GST.

Tak kira tua muda, besar kecik, lelaki pompuan, semuanya sibuk nak buat bantahan terhadap isu perlaksanaan cukai Barangan dan Perkhidmatan tu tanpa mengira waktu dan masa.

Waima hari hujan sekali pun, diorang tetap juga berhimpun dan buat bantahan setiap hari tanpa mempedulikan sebarang penjelasan serta penerangan yang diberikan oleh pihak Kerajaan.

Cuba kalau kita tanya mereka yang berhimpun tu sorang - sorang, apa yang dimaksudkan dengan GST tu sendiri. Dah tentu - tentu diorang pun tak boleh nak memberikan jawapan yang tepat.

Sama la macam mereka yang muncul dalam video dibawah ni. Bila kita mintak diorang jelaskan apa maksud GST tu pun diorang tak mampu nak buat. Masing - masing terkedu belaka.

Setakat yang duduk berhimpun sebelum ini hanya sekadar nak menghuru harakan keadaan dan membawa 'flashcard' yang telah diberikan kepada mereka tanpa mengambil tahu mengenainya.
Maka itu membuktikan bahawa puak - puak PAS dan Macai - Macai diorang ni bukannya peduli sangat pun terhadap pemahaman mengenai isu perlaksanaan GST tu. Yang penting, diorang buat bantahan.

Tapi, apa boleh buat. Itulah standard Macai puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni sanggup buat apa saja demi menjaga kepentingan Politik Peribadi sesetengah pihak. Apa saja yang disuap kepada mereka, semuanya ditelan. Bukannya diorang kira Halal atau Haramnya!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Hudud ganti GST ... yea!

    BalasPadam
  2. Hudood ganti GST ... yea!

    BalasPadam
  3. Kalau adek nak tau gst tu ertinya
    Gay Sampai Tua.

    BalasPadam
  4. Mereka tidak tahu kerana pemimpin mereka tidak jujur dgn putar belitkan isu. Rosmah JKK pula dah ketagih kopi brrlemak babi juga tidak mahu menahami akan gst ini. Yang celaka pengusaha spt telko astro yang sebelum ini dikenakan SST sengaja kenakan cukai GST kpd org awam.... itu contoh shj.
    Sambil mengipas ketiak busuk.

    BalasPadam
  5. Hudud hanya sendawara PAS belaka.

    BalasPadam
  6. Minda penyokong pembangkang ni bodoh betul ye... Kesian tak sekolah ke?

    BalasPadam
  7. Rasanya pemimpin pembakang pun tk faham apa itu gst..sebab tu ahli2nya pun tk tau apa itu gst

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping