Ahad, Mei 03, 2015

Hahaha!!! Sekarang kita nampak la muka songeh puak - puak PAS yang sedang berkempen dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin kali ini. Boleh jugak diorang tengok kemaluan mereka sendiri.

Jika selama hari ini, puak - puak PAS dalam kempen Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin ini lebih mengutamakan isu GST untuk diputar belitkan dan menjadi bahan kempen mereka.

Dalam masa yang sama, diorang tak nak pulak sibuk - sibuk memberikan penerangan dan penjelasan kepada rakyat mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud yang menjadi pertikaian dikalangan mereka sendiri.

Itu yang buat kita hairan. Kenapa puak - puak PAS sengaja nak menutup isu perlaksanaan Hukum Hudud tu sedangkan isu itu yang menjadi punca perbalahan sesama mereka selama hari ini?

Dek kerana ada pihak yang tolak perlaksanaan Hukum Hudud dikalangan pemimpin - pemimpin PAS tu sendiri yang menjadikan parti itu sendiri berada didalam konflik kepimpinan.

Dan yang lebih menghairankan kita ialah kenapa PAS enggan memberikan penjelasan mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud tu walaupun ianya dasar perjuangan mereka sendiri?

IRONIKnya, jika ditanya pemimpin - pemimpin PAS di sekitar kawasan Rompin hari ini yang mana satu lebih penting, GST atau Hukum Hudud, mereka akan kata GST jauh lebih perlu diutamakan.

Berbeza dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh puak - puak PAS tu di Pulau Pinang. Mereka tetap juga menegaskan bahawa PAS perlu mengutamakan perlaksanaan Hukum Hudud.
"Hudud la penting! Hudud ni adalah hukum Allah, perintah Allah, undang-undang dari Allah.. kita perlu sokong perlaksanaan hudud.. GST tu pulak dunia saja.. boleh diubah bila-bila.. macam ISA la kita boleh hapuskan," kata Azmi ketika dihubungi Kedahnews.com sebentar tadi.
Nah! Sekarang, dimana puak - puak Parti Angguk Saja tu di Rompin ni nak letak muka bila mereka sendiri Kecut Buah Kerandut nak buat penjelasan mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud!

Kalau nak perjuangkan agenda parti sendiri pun diorang TAKUT, macam mana diorang nak perjuangkan soal kebajikan masyarakat? Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!! Bukannya mendatangkan sebarang faedah pun!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Semua lakunan belaka. Buatlah sementara masih ada didunia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping