Khamis, Jun 25, 2015

Haduhai!!! Memang betul la bulan Puasa ni dianggap sebagai Bulan Pengampunan. Tapi, takkan la dalam bulan puasa ni pun diorang masih lagi nak jaja 'Air Mata Buaya' untuk Si Ketua Penipu tu?

Agak - agak la wei! Bawak - bawak la belajar untuk menerima hakikat yang Si Ketua Penipu tu dah melakukan jenayah terhadap Bekas Pembantu Peribadi dia sendiri sebelum ini. Jadi sebab itulah dia dipenjarakan.

Hari ni, puak kedarak Si Ketua penipu tu masih jugak lagi cuba nak memfailkan semakan terhadap keputusan Lembaga Pengampunan yang menolak permohonan Si Ketua Penipu tu tempoh hari.

Dalam pada masa yang sama, Si Ketua Penipu tu masih lagi cuba mengheret agensi - agensi antarabangsa dengan mendakwa kononnya nasib yang menimpa dia mendapat kritikan dari seluruh dunia.
KUALA LUMPUR - Anwar Ibrahim dan anggota keluarga beliau pada Rabu memfailkan tindakan undang-undang bagi mengetepikan keputusan Lembaga Pengampunan menolak petisyennya untuk mendapatkan pengampunan diraja bagi sabitan kesalahan dalam kes liwat.

Bekas ketua pembangkang itu, isterinya Wan Azizah Wan Ismail, dua anak perempuannya Nurul Izzah dan Nurul Nuha, memfailkan permohonan untuk mendapatkan semakan kehakiman di Pejabat Mahkamah Tinggi di sini.

Permohonan yang difailkan melalui Tetuan Daim  and  Gamany itu menamakan Lembaga Pengampunan, Peguam Negara dan Kerajaan Malaysia sebagai responden.
Heh! Nampak sangat yang Si Ketua Penipu tu jenis manusia yang tak sedar diri. Sedangkan orang lain, diorang rasa malu dengan apa yang menimpa diri mereka dan mengambil sikap bertanggungjawab.

Tapi Si Ketua Penipu tu nampak gayanya bukan sahaja tidak mahu mengakui bahawa dia telah Meliwat Bekas Pembantu Peribadi dia sebelum ini. Bahkan nak mengaku yang dia tak bersalah pun dia masih ketar lutut.

Seeloknya, dalam bulan puasa ni, Si Ketua Penipu tu perlu belajar untuk memuhasabahkan diri dia sendiri. Belajar la untuk mengenal erti Insaf dan jangan la perasan macam dia tu BAGUS SANGAT!!! Sedar diri sikit orang yang dekat luar ni pun dah meluat dengan dia!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. kapan la arek tobat... wess diponcot agak'eeh...

    BalasPadam
  2. kan dah aman malaysia bila dia di dalam...biarlah dia stay kat dalam tu..xyah layan la permohonan mengarut family ni...dulu2 simpati la juga tp skrg naik meluat da ngan family ni..asyik nak kena layan family dia saja macam la dia saja yg penting kat malaysia ni..sampah..

    BalasPadam
  3. Ajerr gilerr....😹😹😹

    BalasPadam
  4. https://www.youtube.com/watch?v=3zbbblfDs34

    khusus ditujukan kepada sheikh anu war berahi al juburit

    BalasPadam
  5. Yang kaya lawyer2 yang buat kes dia. Dari awal kesnya hingga sekarang agaknya berapa juta telah dihabiskannya. Mana dapat duit? Simpan dari kecil kot?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping