Sabtu, Jun 27, 2015

Nak heran apa kalau Si Nizar Lilin tu tak akur dengan desakan yang dibuat oleh Pemuda PAS terhadap lantikan dia sebagai Ketua Pembangkang dalam sidang DUN Perak sebelum ini.

Benda tu semua orang dah tau dah. Kalau dah namanya Ahli Politik, memang pantang la dia dapat jawatan. Tak kira la jawatan tu bukan dalam Kerajaan sekali pun. Takkan dia nak lepaskan begitu sahaja.

Maka hari ini, Si Nizar Lilin tu tetap juga mempertahankan jawatan yang telah diberikan oleh puak - puak DAPigs tu kepada dia tanpa merujuk kepada kepimpinan PAS di Negeri Perak terlebih dahulu.

Alasan yang diberikan oleh Si Nizar Lilin tu, dia masih layak untuk jadi Ketua Pembangkang didalam sidang DUN Perak biarpun dia tidak lagi berada dalam barisan kepimpinan PAS Negeri tu sendiri.
Saya masih lagi Ketua Pembangkang Perak. Itu merupakan tuntutan dan kehendak daripada ramai wakil rakyat pembangkang Perak. Mereka rata-rata sokong saya menjadi Ketua Pembangkang,” katanya ketika dihubungi Free Malaysia Today pada Jumaat.
Mengulas mengenai desakan yang dibuat oleh Pemuda PAS Perak sebelum ini, Si Nizar Lilin tu hanya menganggap desakan itu sebagai satu tindakan peribadi semata - mata dan tidak mewakili semua pihak.

Huh! Mentang - mentang la yang bagi dia jawatan tu adalah dari kalangan puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu, bukan main lagi Si Nizar Lilin ni riak sampai tahap tak sedar diri dibuatnya.

Tapi, itulah jenis pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Asalkan nama diorang ni Ahli Politik, keutamaan diorang ialah untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi sendiri semata - mata. Benda lain bukannya diorang peduli sangat pun!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Sedang menerima balasan.kesian.

    BalasPadam
  2. Najib apa kurangnya. Sudahlah menjadi presiden Umno yang paling teruk dalam sejarah Umno, siap tangguhkan pemilihan UMNO untuk tahun depan. Kenapa takut sangat? MIC pun buat benda yang sama.

    BalasPadam
  3. Najib masih presiden umno... ni boneka dap yang bagi orang dap tanah yg berstatus 999 tahun cuma ahli biasa dalam pas.... hehehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping