Rabu, Jun 24, 2015

Wajah kepimpinan Parti Baru yang bakal diterajui oleh DAPigs... 
Nampak gayanya perkembangan terkini dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu semakin bertambah kronik. Ingat bila diorang dah diumumkan 'Mati' takde la banyak sangat songehnya.

Terbaru, kemelut diantara perbalahan PAS dan juga DAPigs memasuki fasa baru apabila wujud perjumpaan sulit antara pemimpin - pemimpin PAS yang kalah dengan sektu mereka dari DAPigs.

Walaupun dilaporkan oleh Si Terasa Kok bahawa perjumpaan itu hanya sekadar 'Majlis Berbuka Puasa' di rumah Ahli Parlimen Tumpat, namun ianya tetap menimbulkan kecurigaan.

Bagaimana mungkin majlis berbuka puasa tu boleh dianggap majlis biasa apabila ianya melibatkan hampir semua bekas - bekas pemimpin yang dianggap sebagai JEBON dalam PAS sebelum ini?

Diantara yang dapat dilihat dengan jelas hadir dalam 'Majlis Berbuka Puasa' tu ialah Mat Syabun, Khalid Samad, Mujahid Rawa, Asmuni Awi, Salahudin Ayob, Hatta Ramli dan Siti Mariah.

Tambah mencurigakan keadaan ialah apabila kehadiran Si Apek Kit Siang tu turut dilihat bersama - sama dengan mereka disamping beberapa orang pemimpin kanan dari PKR sendiri.

Bagi sesetengah pihak, dalam keadaan konflik yang melanda Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini, DAPigs yang paling TERUJA mahukan perpisahan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Kononnya mereka kata gabungan Pakatan Haramjadah tu hancur sebab keegoaan Presiden PAS dan kedegilan parti itu itu untuk tidak memenuhi kehendak persetujuan bersama didalam Pakatan.

Sedangkan kehancuran Pakatan Haramjadah tu dapat dilihat sejak dari mula lagi apabila parti yang bergabung tu masing - masing mempunyai agenda dan ideologi Politik yang berbeza - beza.

Nah! Sekarang apa kata kalau DAPigs bubarkan parti mereka dan juga PKR, kemudian tubuhkan sebuah Parti Tunggal yang boleh menyerap semua bekas - bekas pemimpin PAS tu sendiri.

Dengan cara itu, diorang tak mudah nak berubah ideologi dalam Politik. Dan takde la diorang nak menonjolkan sangat sifat MUNAFIK serta RETORIK diorang tu didepan rakyat.

Sebaliknya diorang hanya perlu menumpukan kepada satu objektif yang sama. Itu pun kalau puak - puak DAPigs tu berani buat apa yang diorang cakap la. Kalau setakat diorang nak suruh orang lain ikut telunjuk diorang je, baik tak payah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. THE HYPOCRITES (MUNAFIQ) ,MEN AND WOMEN,ARE FROM ONE ANOTHER,THEY ENJOIN (ON THE PEOPLE) AL -MUNKAR (DISBELIEF,MUSYRIKUN,KAFIR INFIDEL,ALL THAT ISLAM HAS FORBIDDEN),AND FORBID (PEOPLE) FROM AL -MAKRUF ( ISLAM,ALL THAT ISLAM ORDERS ONE TO DO), AND THEY CLOSE THEIR HANDS (FROM GIVING SPENDING IN ALLAH CAUSE AIMS).THEY HAVE FORGOTTEN ALLAH SWT ,SO ALLAH SWT HAS FORGOTTEN THEM.VERILY,THE HYPOCRITES ( MUNAFIQ) ARE THE FASIQUN( REBELLIOUS,DISOBEDIENT TO ALLAH SWT). S.AL TAUBAH.V.67.

    BalasPadam
  2. Buat parti baru buat apa..suruh je nizar ngan mujahid masuk dap...takyah nak register parti baru dah...ada berani?.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping