Rabu, Julai 08, 2015

Mengalir lagi la 'Air Mata Buaya' SI Nurul Nuha ni... 
Memang wayang betul la Si Ketua Penipu ni. Sejak dia meringkuk dalam penjara ni, macam - macam hal pulak yang dia buat. Pantang sekejap nak keluar. Macam - macam alasan yang dia bagi.

Kalau sebelum ni, Si Ketua Penipu tu dah dimasukkan ke Hospital Kuala Lumpur bagi menjalani ujian kesihatan bila didakwa tahap kesihatan dia berada dalam keadaan yang tak stabil.

Kali ini, Si Ketua Penipu tu sekali lagi dimasukkan ke dalam hospital bagi mendapatkan rawatan susulan dan ditempatkan didalam wad yang berasingan untuk tempoh beberapa hari.
PETALING JAYA - Anwar Ibrahim dimasukkan semula ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada petang Selasa bagi menerima rawatan lanjut. 
Pengarah Komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Fahmi Fadzil berkata, bekas ketua pembangkang itu kini ditempatkan di wad berasingan untuk tempoh beberapa hari. 
"Beliau akan diberi rawatan fisioterapi intensif untuk kesakitan di bahagian bahu, tekanan darah beliau akan dipantau, dan CT Scan akan dibuat ke atas buah pinggang beliau. Wan Azizah Wan Ismail juga telah dibenarkan bertemu dengan Datuk Seri Anwar petang tadi," katanya menerusi kenyataan pada Selasa malam.
Tapi dari satu sudut, cerita pasal Si Ketua Penipu ni sakit dan perlu mendapatkan rawatan yang sewajarnya boleh jugak dianggap sebagai satu taktik nak menjaja 'Air Mata Buaya' keluarga dia.

Al Maklum la. Kalau dah jenis keluarga dia pun memang suka MENIPU, tak heran la kalau cerita pasal isu kesihatan Si Ketua Penipu ni sengaja dibangkitkan bagi mendapatkan simpati rakyat.

Kalau orang lain, bila dah masuk hospital ni, diorang akan rasa insaf dan memuhasabahkan diri dari melakukan sebarang dosa sebab sakit ni boleh dianggap sebagai satu khifarah dari Allah S.W.T.

Tapi kalau itu pun Si Ketua Penipu tu masih jugak tak sedar dan masih nak jadi Pencetus Huru Hara dan menimbulkan kacau bilau didalam Negara ni, memang sah dia ni jenis manusia yang tak sedar diri!!! Dah tua bangka pun masih nak sibuk Gila Kuasa!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Boyo karo khadhall podo waaee, nyapplok'ee menunnso...

    BalasPadam
  2. Sama la macam hang gak CAI.. Dalam blog wajib kutuk2, hina2, keji2 anwar.. Bukan apa kalau tak dak artikel macam miss soruuu pulak.. tak gitu CAI

    BalasPadam
  3. MENGAPALAH TAK MAMPOS AJE......

    BalasPadam
  4. MAT SABU NO IDEA, DIKATAKAN BELI PARTI 'KITA' DAN TUKAR NAMA

    Parti KITA itu telah dibeli dan ditukar nama kepada Democratic Islam Party (DIP), dakwaHazwan Faisal dalam Facebooknya hari ini.

    “Pada minggu lepas, Parti KITA Malaysia telah dibeli oleh seorang korporat dengan harga RM140 ribu. Pembelian parti ini diurus oleh Ishak Surin, bekas Yang Dipertua PAS Batu.

    “Parti ini kemudiannya akan diubah dengan nama Democratic Islam Party (DIP) dengan Presidennya Dr Sidiq Fadhil dan Timbalannya, Mat Sabu.

    “Sebanyak 40 NGO Islam akan menyertai parti ini dan akan diumumkan selepas raya. Geng 18 akan menyusul kemudian.

    “Didakwa Dato Mohd Asri @ Dr MAZA , Mufti Perlis, sedang dipancing menyertai parti ini,” jelas Hazwan Faisal berkenaan khabar angin yang sedang tersebar itu.

    Sementara itu, Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad berkata adalah mustahil krisis antara DAP dan PAS akan dapat diselesaikan dalam masa terdekat, justeru itu satu parti baharu perlu ditubuhkan sebagai jalan penyelesaiannya.

    “Berpecahnya Pakatan Rakyat (PR) yang ada adalah antara PAS dan DAP yang tidak mungkin selesai dalam jangka masa pendek sedangkan pilihan raya umum tidak lama lagi dalam ketidaktentuan politik.

    “Adanya keperluan satu pakatan baharu yang mampu mencabar BN dan dianggap usaha untuk menubuhkannya amat diperlukan,” kata Khalid pada sidang media di pejabatnya, di Shah Alam semalam, lapor The Malaysian Insider.

    embentukan pakatan baharu itu katanya perlu memastikan penyatuan penyokong DAP dan PKR bersama golongan Islamis.

    “Pakatan baharu yang menyatukan hasrat rakyat, golongan Islamis, penyokong DAP dan PKR perlu diwujudkan kembali supaya ia mampu menandingi BN.

    “Ada kemungkinan entiti Islam lain perlu diwujudkan untuk menggantikan PAS dalam pakatan itu,” katanya.

    Khalid berkata, pihaknya memberikan tempoh 100 hari kepada PAS sebelum ini bagi membolehkan parti itu kembali kepada suasana kukuh dan mantap dalam PR seperti sebelumnya.

    “Tempoh 100 hari itu akan tamat pada 14 September depan. Jika PAS tidak berubah, kami terpaksa meneruskan agenda itu. Gerakan Harapan Baru. Matlamat kita nak wujudkan gabungan pembangkang yang mantap dan utuh,” katanya.COPY PASTE MYMASSA.BLOGSPOT

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping