Jumaat, Ogos 28, 2015

Haduyai!!! Ke-BODOH-an apakah yang sedang ditonjolkan oleh Si Wan Azizah ni? Kot ye pun dia dah nyanyuk, jangan la tunjuk sangat pada orang lain. Dia dah takde kemaluan diri sendiri ke?

Punya la dia nak mempertahankan penganjuran Perhimpunan Haramjadah BERSHIT 4.0 tu sampai tahap sanggup dia nak memper-BODOH-kan diri dia dikhalayak ramai? Hilang akal sunggug!

Semalam, Si Wan Azizah tu tampil membidas kenyataan yang dibuat oleh Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan tempatan berhubung perhimpunan tersebut.

Si Wan Azizah tu kata, penganjuran tu bukannya faktor kepada pertumbuhan Ekonomi Negara, sebaliknya ianya merupakan sebab kenapa mereka anjurkan perhimpunan Haramjadah tu.
"Kenapa Bersih (4.0) pula yang jadikan ekonomi negara sebagai mangsa, 1MDB lah punca sebenar negara mengalami krisis ekonomi. 1MDB yang menyebabkan nilai ringgit susut dan ekonomi makin teruk. Bukannya Bersih. Itu tak betul," balas Wan Azizah ketika ditemui Sinar Online di sini, hari ini.
Nah! Kan nampak sangat Si Wan Azizah tu cuba nak sembunyikan kemaluan dan memalukan diri dia sendiri dalam masa yang sama? Dia ingat semua rakyat Malaysia ni BODOH macam dia jugak ke?

Hakikatnya, kejatuhan Ekonomi Negara adalah disebabkan perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh puak - puak Pakatan tu selama hari ini. Diorang yang memburukkan keadaan.

Dengan menimbulkan keadaan huru hara tak tentu arah dan mencetuskan ketidak-stabilan Politik menjadi diantara punca utama kenapa pelabur - pelabur asing lari dari Negara Malaysia ni.

Perlu juga diingatkan. Ekonomi Negara pernah mengalami masalah yang teruk ketika Si Ketua Penipu tu menjadi Menteri Kewangan. Kenapa masa tu takde pulak diorang nak buat perhimpunan?

Dan pada ketika itu, takde pulak isu berkaitan dengan 1MDB ni timbul. Sebaliknya, ekonomi Negara mengalami kejatuhan pada ketika itu adalah disebabkan ketidak-mampuan Si Ketua Penipu tu sendiri.

Itu pun belum ditambah dengan dakyah pembohongan yang dijaja oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu diluar Negara seperti yang dilakukan oleh anak beranak dia sebelum ini. Jadi, tak usah la Si Wan Azizah tu tak nak mengaku pulak!!! Kalau dah nyanyuk tu, nyayuk la jugak!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Lebai lebai klate, ganu, kedah sila hadir ke kl untuk perarakan bersih 4.jangan lepaskan peluang ini,sila bawa cermin mata hitam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau mati masuk syurga. Takbir...

      Padam
  2. Maafkan iz papa, kerana melukai hati insan insan di dunia.

    BalasPadam
  3. Setelah aku baca diatas 100% setuju Wan Azizah bodoh. dunia sedang mencari jalan untuk menyelesaikan masalah ekonomi negara masing-masing, betina sepat kering ni pula kata sebab 1MDB. ha ha ha ketawa aku ikut jubok.

    BalasPadam
  4. Aku tak suka najib bukan bererti aku suka jijah...cuma tau ambik kesempatan bertujuan bebaskan suami dia..kalau dah tak sayang negara teruskan..aku pulak tak sayang nyawa...kenapalah huru hara kat kl...cuba kat johor pulak..aku nak tengok....

    BalasPadam
  5. Perkerjaan yg sia2, pembangkang ni suka buat huru- hara tak sudah2, mereka ni jika memerentah negara boleh lingkup dibuatnya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping