Jumaat, Ogos 28, 2015

Heh! Sekarang baru la kita tak rasa hairan kenapa anak - anak kepada Si Ketua Penipu tu kuat bebenor nak MENIPU rakyat dengan linangan 'Air Mata Buaya' diorang selama hari ini.

Akhirnya, setelah bertahun - tahun lama kita menagih penjelasan, baru hari ini Si Wan Azizah tu mengakui bahawa dia telah mengabaikan amanah sebagai seorang ibu terhadap anak - anak.

Dan yang lebih memeranjatkan, pengakuan yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu bukan sahaja dilakukan dihadapan khalayak ramai. Tetapi dia buat tanpa rasa bersalah pada diri dia sendiri.

Dalam satu kenyataan media hari ini, Si Wan Azizah tu mengakui bahawa selama hari ini dia telah mengabaikan anak - anak dia kerana terlalu sibuk menguruskan Politik Longkang yang ditinggalkan suami.
"Perjuangan saya bermula ketika saya memikul tanggungjawab sebagai seorang pensyarah dan doktor di Universiti Malaya. Saya sedar bahawa ketika suami saya mula-mula ditahan pihak berkuasa, anak-anak saya masih kecil. 
"Saya sibuk dengan perjuangan saya bersama Datuk Seri Anwar (suami) sehinggakan saya mengabaikan anak-anak yang masih kecil," katanya ketika berucap di Peluncuran Buku 'Sayang Buat Papa& My Dear Papa' di sini, semalam.
Dari satu sudut, terdetik juga tanda tanya didalam benak sanubari kita sendiri, Dimana Si Wan Azizah tu letak "Amanah" yang telah diberikan Allah S.W.T untuk mendidik anak - anak dia?

Takkan dek kerana TERLAMPAU sibuk menjaga Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu sampai tahap dia sanggup mengabaikan Amanah yang telah diberikan oleh Allah S.W.T dimuka bumi ni?

Korang sendiri fikir. Mungkin dek kerana kurang bimbingan sejak dari kecil membuatkan anak - anak Si Ketua Penipu tu jadi pemimpin yang Tak Beramanah seperti Si Nurul Izzah tu.

Bayangkan. Sekiranya anak Si Ketua Penipu tu mendapat bimbingan yang baik, sudah pasti Si Nurul Izzah tu takkan menabur fitnah terhadap orang lain hanya kerana nak kekal menjadi Ahli Parlimen sebelum ini!!! Itu membuktikan Si Wan Azizah tu GAGAL mendidik anak - anak dia!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Papanya dah pujuk,dah tanak ,nak buat macammana, mak bapak mana tanak anaknya jadi insan solehah macam ajistwo.

    BalasPadam
  2. Aji kecewa tertonggeng

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping