Sabtu, Ogos 29, 2015

Jika dibuatnya amoi-amoi seksi yang putih gebu dengan menjaja tubuh badan sana sini datang ramai-ramai dan bogel tengah jalan pun, belum tentu kehadiran BERSHIT 4.0 akan ramai.

Masa diorang buat BERSHIT 3 sebelum ini pun tak dapat sambutan dikalangan rakyat sehingga menyebabkan jumlah kehadiran yang datang juga tidak memberansangkan pihak penganjur.

Maka terpaksa la puak - puak Haramjadah tu mencipta auta demo seluruh dunia untuk kata konon ada 300,000 peserta yang terlibat. Dan kemungkinan besar auta sama juga akan digunakan nanti.

Menurut laporan yang disiarkan melalui blog The Unspinner, diantara faktor yang bakal menyebabkan ke-GAGAL-an dalam perhimpunan BERSHIT 4.0 kali ini adalah seperti berikut:
Pertama, PAS tak turun. Setakat GBH tak boleh harap sangat kerana berapa kerat sangat dari PAS yang akan sertai GBH. Kekuatan ARIF tidak sama dengan kekuatan Unit Amal dahulu.

Kedua, tanpa Unit Amal, keselamatan tidak boleh dijamin. Ini akan menyebabkan ramai tak mahu datang.

Ketiga, puak hardcore macam Chegua Bard dan SAMM pun tak turun. PKR yang akan beri kekuatan pun cuma puak Rafizi pondan bersama penyokong Nurul Izzah dan Wan Azizah. Grup Azmin acuh tak acuh mahu turun.

Keempat, kononnya hanya DAP dan kaum cina yang akan datang. Malah dipromosikan ramai amoi-amoi cantik dan seksi akan datang. Ye ... la tu!!!! Amoi yang putih gebu ini semua bukan boleh tahan hujan dan panas. Datang pun sekejap saja dah nak balik.

Pemimpin DAP ni pun hanya datang nak tangkap gambar. Tak adalah nak datang dan berguling dalam panas dan hujan Dibuatnya polis menyerang, lari mencecet si kulup2 dan bijik kelentit tak sunat ni semua.

Kelima, acara yang nak dibuat untuk 34 jam. Boleh ke? Mereka perlukan jumlah yang ramai untuk dapat kekalkan selama itu. Katalah 15 ribu datang untuk 34 jam. Maknanya purata hanya 600-700 orang saja.
Selebihnya, korang boleh baca kat sini. Kesimpulannya, dari laporan awal yang diterima, jumlah kehadiran peserta BERSHIT 4.0 kali ini dijangka jauh lebih rendah dari yang diharapkan.

Tapi, puak - puak Haramjadah tu pasti akan buat dakwaan kononnya beratus ribu orang turun beramai - ramai sampai ada yang terpaksa panjat atas pokok dan bangunan sebab nak tunjuk kehadiran yang ramai. Lagi pun, bab MENIPU ni diorang memang cukup pandai!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping