Sabtu, Ogos 29, 2015

Aduyai!!! Ini bukannya masalah dia tak faham bahasa. Tapi saja je dia nak cari Populariti Murahan yang sama je dengan taraf Longkang Tersumbat milik Si Menteri Besar Cap Ayam tu.

Jika tidak, takkan pulak seorang pemimpin yang memiliki gelaran "Senator" dan turut menjadi Timbalan Menteri ni BINGAI sangat sampai tahap dia tak faham bahasa dia sendiri?

Semalam kita dah paparkan penjelasan dari Setiausaha Agung parti dia. Hari ini kita siarkan pulak kenyataan dari Naib Presiden dia pulak. Takkan itu pun Si Senator tu masih tak faham jugak?
BUTTERWORTH:  Anggota-anggota MCA dinasihat tidak menyertai atau terlibat dalam perhimpunan haram Bersih 4 di ibu negara, kata Naib Presiden parti itu Datin Paduka Chew Mei Fun. 

"MCA tidak galakkan anggota parti menyertai perhimpunan Bersih 4," katanya kepada pemberita selepas merasmikan pelancaran Anugerah Industri Kecil dan Sederhana (IKS) peringkat Pulau Pinang di sini, Jumaat.
Ini masalah Komunikasi Haramjadah apa namanya? Adakah Si Senator tu rasa diri dia jauh lebih bagus dari pucuk pimpinan parti yang dia sertai? Besar sangat ke 'Kepala' dia dalam parti tu?

Kalau Si Senator tu setakat nak jadi 'Jaguh Kampung' sekali pun, pilih tempat la. Sedar la diri tu sikit. Jangan la buat kerja BODOH macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Banyak lagi kerja lain yang dia perlu buat. Jangan sekadar nak melayan 'ghairah' dia sendiri je!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping