Sabtu, Ogos 29, 2015

Huh! Nampak gayanya tawaran Amoi Seksi yang dibuat oleh puak - puak BERSHIT sebelum ini mendatangkan hasil apabila ada dikalangan "Senator" pun boleh jadi 'Berahi' tak tentu arah.

Mungkin "Senator" tu pun tak dapat nak kawal nafsu Ghairah dia melihat promosi yang dijaja oleh puak - puak BERSHIT tu sehingga membuatkan dia meroyan macam orang hilang akal.

Kalau baca artikel yang disiarkan melalui laman blog Cucu Tok Selampit ni memang tepat. Mungkin "Senator" tu patut letak jawatan sebagai Timbalan Menteri dan sertai BERSHIT tu sendiri.
"Timbalan Menteri Pendidikan, Chong Sin Woon yang hanya merupakan senator yang dilantik oleh Kerajaan sepatutnya melepaskan jawatan dalam Kabinet ekoran kenyataannya yang membenarkan pelajar universiti menyertai perhimpunan haram Bersih 4.0 esok.


Kenyataan bodoh dan tidak matang tersebut tidak sepatutnya keluar daripada seorang Timbalan Menteri yang sepatutnya menasihatkan mahasiswa menjauhi perhimpunan haram.Perhimpunan haram tersebut bertujuan menjatuhkan kerajaan sah yang telah dipilih oleh rakyat dalam pilihan raya umum sebelum ini." lapor blog CucuTokSelampit
Dan apa yang lebih memalukan ialah apabila kenyataan "Senator" tu dilihat bertentangan dengan arahan yang telah dikeluarkan oleh pucuk pimpinan partinya yang melarang ahli menyokong atau menyertai perhimpunan tersebut.
Press release from MCA Secretary General Dato’ Seri Ong Ka Chuan regarding Bersih 4.0

MCA Secretary-General Dato’ Seri Ong Ka Chuan said, “MCA stands firm that members should not attend the Bersih gatherings, to prevent the political scenario in the country from turning more unstable and complicated.”

“Ever since its inception, MCA has always been prioritising national peace and stability and is duty bound to protect the safety of all Malaysian citizens. As such, MCA members should stay away from the Bersih gatherings.”

Dato’ Seri Ong Ka Chuan
MCA Secretary General 
Member of Parliament for Tanjung Malim

Minister of International Trade and industry II
Nampak gayanya, "Senator" tu bukan sahaja 'ghairah' melihat promosi yang dijaja oleh puak - puak BERSHIT tu. Mungkin dia jugak dah jadi Besar Kepala sejak dapat jawatan sebagai Timbalan Menteri sampai arahan parti sendiri pun dia boleh main 'Langgar' ikut suka hati je!!!
Categories:

7 ulasan:

  1. Kita bantah Bersih tapi kita biarkan Najib ambik rasuah. Kita boleh jadi macam India dan Indonesia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setahu akulah orang yg suka merasuh ni Cina. Undang2 rasuah hendaklah diperbaiki di mana orang yg merasuah hendaklah dikenakan hukuman lebih berat.

      Padam
    2. Tak kanlah PM nak ambil Rasuah beliau bukan miskin, yg memberi rasuah tu bangsa BB bapak segala rasuah.

      Padam
  2. Komen dari penyokong tegar keturunan pengganas komunis mata sepet dari selatan negara China yg diseludup british ke Malaya ke @ 10.24 ptg kat atas tu?
    Lemah lembut bahasanya,
    tapi hitam gelap dendam kesumat dihatinya ...
    btw, PERASUAH TEGAR di Malaysia adalah keturunan mata sepet jugak. Siapa boleh lawan !

    BalasPadam
  3. Anon 10.24 Bersih 1,2,3 siapa ambil rasuah?












    BalasPadam
  4. meracuni pertimbangan akal kpd yg sedang mekar satu pelabura. memberi tanggapan nilai juang yg ampuh lagi terpuji kpd kelaku2 merosakkan-ie 'bersih4' amat tak kena.tak masuk akal klu dtg,dari kem bn kerana rakyat meyakini kemampuan bn dalam,memenuhi keperluan selama ini.
    ##$$$%#+**(¢¢¢`π×°°

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping