Isnin, November 16, 2015

Huh! Kalau tak MENIPU memang tak sah Si Rafizi Ramli ni. Bangga sangat keluarga dia dengan perangai Haramjadah dia ni gamaknya. Hari - hari kerjanya asyik MENIPU je. Takde kerja lain.

Penat - penat orang tua hantar dia belajar sampai keluar Negara, ingatkan dapat la dia membanggakan mereka. Tapi malangnya, Si Rafizi tu balik dengan segulung Ijazah khusus untuk MENIPU orang je.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu mendakwa KONONnya dia tak mendapat sebarang jemputan untuk menghadiri forum Penerangan Perdana anjuran UMNO berkaitan dengan 1MDB di PWTC.
Kenyataan itu dibuat bagi menjawab sindiran yang dikeluarkan oleh Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan yang menggambarkan seolah - olah pemimpin Pembangkang tu takut.

Tapi lain pulak kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi tu minggu lepas apabila dia sendiri MENGAKUI ada terima jemputan tetapi menolak jemputan tersebut dengan pelbagai alasan.
(Malay Mail Online, 7 November 2015) – Pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan telah menolak tawaran terbuka UMNO untuk menghadiri taklimat berkenaan isu 1MDB minggu hadapan, dengan mendakwa bahawa tempat taklimat itu diadakan tidak kondusif untuk mendapatkan jawapan berkaitan dana pelaburan.


Tidak, ia bukanlah tempat yang sesuai untuk taklimat seperti itu, di mana Arul Kanda tidak semestinya perlu menjawab semua soalan berkaitan 1MDB. Sekiranya diadakan di televisyen, beliau tiada pilihan, tetapi untuk menjawab semuanya… jadi saya tidak akan menghadirinya, tetapi tawaran saya untuk berdebat dengan beliau secara langsung masih ada,” Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli memberitahu Malay Mail Online.
Nah!!! Nampak sangat yang Si Rafizi tu hanya sekadar cuba nak MENIPU rakyat dengan memberikan alasan sedemikian untuk menutup kemaluan diri dia sendiri. Pokok Pangkalnya, Si Rafizi dan juak - juak Pakatan Haprak tu TAKUT nak berdepan dengan Kebenaran!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping