Selasa, November 17, 2015

Ke mana hilangnya undi puak - puak Pakatan ni? Kenapa taktik yang mereka jaja sebelum ini tidak mendapat sambutan dari kalangan Ahli Parlimen sehingga GAGAL untuk dilaksanakan?

Idea TOLOL siapa yang suruh diorang tolak Bajet 2016 tu sebelum ini? Adakah ianya satu lagi idea BANGANG Si Rafizi Ramli tu seperti mana yang dilakukan sewaktu Langkah Kajang?

Atau, adakah ianya rancangan yang telah dilakukan oleh 'Abang Besar' dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu? Adakah ianya agenda puak - puak DAPigs tu supaya tindakan itu diambil?

Nah! Nampak gayanya usaha jahat yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu GAGAL untuk direalisasikan apabila mereka kehilangan sebanyak 14 undi dari jumlah 88 orang Ahli Parlimen Pembangkang.

Ke mana hilangnya 14 undi tu? Adakah dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri tidak bersetuju untuk bersekongkol menolak pembentangan Bajet 2016 yang dibuat oleh Kerajaan?

Secara dasarnya, usaha puak - puak Pakatan Haprak tu akhirnya telah memalukan diri mereka sendiri. Ianya sekaligus membuktikan bahawa Pakatan Haprak tu sendiri tidak sepakat.

Berita mengenai kehilangan undian dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu telah didedahkan oleh Tan Sri Anuar Musa yang turut disebarkan didalam laman media sosial malam tadi.
"Usaha PR utk mengusul undi tak percaya kpd YAB PM dgn cara menolak bajet 2016,hari ini bukan saja gagal MALAH MEMAKAN DIRI SENDIRI,apabila 88 ahli pembangkang bukan saja gagal memecah undi BN tp sebaliknya undi mereka sendiri makin hilang bila mereka hanya berjaya mendapat 74 undi berbanding BN 124...
Jelaslah SAF PEMBANGKANG SENDIRI SEMAKIN PECAH DAN MENGECIL DI PARLIMEN.... tektik PR itu bertukar MENJADI "UNDI PERCAYA"BUAT YAB PM DAN MEMPERKUATKAN LAGI BN!!!" -Tan Sri Annuar
Maka kesimpulannya, apa yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu ternyata GAGAL dilaksanakan walaupun pelbagai usaha telah pun dibuat sebelum ini bagi memancing Ahli Parlimen dari Barisan Nasional. Sekali gu mendedahkan kemaluan mereka sendiri!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Pembangkang di Malaysia ni berfikiran terbalik. Perkara yg baik digambarkan sebagai x baik, perkara x baik pula dianggap baik. Hancus......hancus........

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping