Jumaat, November 13, 2015

Aduh!!! Kenapa pulak Timbalan Perdana Menteri ni nak 'Pecah Lobang'? Dia tak takut ke nanti dia akan menjadi mangsa buruan dilaman media sosial dan dihentam oleh pelbagai pihak?

Takkan la Datuk Seri Zahid Hamidi tak tau sejauh mana pengaruh keluarga Si Ketua Penipu tu diperingkat Antarabangsa. Sampai tahap diorang boleh didesak PBB untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu.

Sedangkan Malaysia dan Negara - Negara lain yang pernah buat desakan kepada PBB untuk memberi tekanan kepada Amerika agar menutup penjara Guantanamo pun tak mampu dilakukan.

Itu membuktikan bahawa keluarga Si Ketua Penipu tu mempunyai 'Kabel' yang jauh lebih besar dari kerajaan bagi sebuah Negara sehingga mampu untuk membuat desakan sedemikian.

Jadi, kenapa pulak Datuk Seri Zahid masih lagi mahu mendedahkan kepada pemimpin di Eropah dan menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu dah mendapatkan rawatan yang sewajarnya?

Datuk Seri Zahid yang juga merangkap Menteri KDN tu kata, Si Ketua Penipu tu bukan sahaja dirawat oleh doktor Pakar dari Malaysia. Malah dibenarkan untuk membawa doktor pakar dari luar Negara.
LONDON – Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata beliau telah menjelaskan kepada dua pemimpin kerajaan United Kingdom (UK) bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim telah diberikan rawatan pakar perubatan tempatan untuk mengubati masalah kesihatan yang dialaminya selain dibenarkan membawa pakar perubatan dari luar negara merawatnya di Malaysia.

Timbalan Perdana Menteri berkata penjelasan itu diberikan kepada Setiausaha Dalam Negeri UK Theresa May dan Menteri Negara di Pejabat Luar Negeri dan Komanwel Hugo Swire yang bertanya mengenai rawatan perubatan kepada bekas ketua pembangkang Malaysia itu semasa beliau bertemu mereka secara berasingan di sini pada Selasa dan Rabu.

“Tentunya pertanyataan ini ada kaitan dengan gambaran solah-olahnya Anwar tidak langsung diberikan sebarang layanan yang sepatutnya, terutama dari segi pemberian rawatan dan perubatan yang sepatutnya diberikan.

“Saya telah menyatakan bagi pihak kerajaan Malaysia dan Jabatan Penjara Malaysia bahawa sesungguhnya Anwar telah diberikan rawatan yang sepatutnya.

“Ini termasuklah keputusan oleh Jabatan Penjara untuk membenarkan kumpulan pakar perubatan dari Universiti Georgetown, Amerika Syarikat, datang ke Malaysia bagi menjalankan rawatan dan melakukan sebarang prosedur operasi terhadap sakit yang dialami oleh Anwar,” katanya pada sidang akhbar dengan wartawan Malaysia di sini. - seterusnya...
Dengan penjelasan yang diberikan, nampak gayanya kempen menjaja 'Air Mata Buaya' yang dilakukan oleh keluarga Si Ketua Penipu tu sebelum ini hanya sia - sia belaka. Buat mengabihkan masa je diorang meroyan tak tentu arah bila dakyah pembohongan mereka didedahkan!!!
Categories: ,

10 ulasan:

  1. Once a liar....will always a liar. Its in their blood...the greaterst liar of the centuary...berani naik atas mimbar...telling lies...but looks like he will become history...good or bad...time will tell. People has no more buying their story...once biten...twice shy.

    BalasPadam
  2. tak habis2 sipeliwat tua nak menyusahkan rakyat Malaysia. ini lah keluarga songsang yang hilang pedoman

    BalasPadam
  3. Berapakah charge bayaran? Siapa yang bayar?

    BalasPadam
  4. Kesian zahid, dia perasan dia hebat Dan dia pandir tetapi dia lupa dia naik atas iksan mappadulung. Bila2 saje boleh kena tendang. H2O standby je sebelah tersengih. Alahai nasiblah pak pandir dibangsatkan oleh siLuncai. Semua dibuat tak menjadi.

    BalasPadam
  5. Charge bayaran...no.limit. Siapa yang bayar...of course my puppet master...yang akan sentiasa menjaga kepentingan orang melayu islam...yang tak ada tipu helah DAP...yang hanya berurusan dgn mereka mereka yang tak AMANAH dan Pa..Kat...Rembattt.

    BalasPadam
  6. bejuta kali penipuan akan ujud just nak cover penipuan pertama..taubat la keluarga lubang taik woiii

    BalasPadam
  7. Penyakit anwar ni misteri,ubat dia ne kena bagi sepungkoq sihat la dia,kalau ahli PKR sanggup bagi pungkoq pasti sihat dan akan senyum panjang dalam resort buluh river

    BalasPadam
  8. Ahli PKR kalau nak tengok penasihat PKR jadi sihat,tolong tungging kat
    Punaisihat pasti punaisihat akan sihat.

    BalasPadam
  9. Apa kata dia pulak tungging pungkoq kat Mat Sabu. Pasti settle semua penyakit.

    BalasPadam
  10. Timbalan PM pun apa kurangnya, besar punya penipu dan pemukul teman anak perempuan hingga menjadi cacat mukanya. Dia belajar dari bossnya, Anwar lbrahim!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping