Selasa, November 24, 2015

Dalam dok sibuk - sibuk orang bercerita pasal Si Nurul Izzah tu sejak dua tiga hari ni, jangan kita lupa pulak pembaziran Dana Rakyat yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam ni.

Habis duit sebanyak RM 9.7 juta hanya untuk mencantikkan pintu gerbang menda faedahnya sedangkan masalah banjir kilat sering melanda Shah Alam dan sekitar kawasan Selangor tu.

Bila agaknya Si Azmin tu nak memberi 'Jaminan' kepada rakyat agar banjir kilat tu tidak akan berulang lagi dimasa akan datang? Atau, dia memang sengaja membiarkan keadaan tu berulang?

Isu mengenai pembaziran Dana Rakyat sebanyak RM 9.7 juta ni pulak apa cerita Min? Takkan nak dibiarkan cerita tu diam macam tu je? Sampai bila rakyat Selangor terpaksa tanggung pembaziran ni?


Dah la syarikat konsesi Rejim Pakatan Selangor naikkan harga tol tapi tak nak bertanggungjawab. Lepas tu nak naikkan pulak tarif air hanya sebab dia tamak nak beli konsesi air.

Itu belum cerita pasal penyelewengan Dana Rakyat sebanyak RM 30 billion melalui penubuhan syarikat bermodalkan RM 2 ringgit. Pun sampai ke sudah Si Menteri Besar Cap Ayam tu tak mampu nak jelaskan.

Sekarang dah timbul pulak isu mengenai pembaziran Dana Rakyat sebanyak RM 9.7 juta. Mana lagi Si Menteri Besar Cap Ayam tu nak sembunyikan kemaluan diri dia bila semuanya dah didedahkan secara terbuka? Jangan nak bersembunyi disebalik kain Si Nurul Izzah tu sudah la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping