Selasa, November 24, 2015

Ini satu lagi perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh pemimpin dunia. Tak payah la diorang datang ke Negara orang nak tunjuk yang diorang ni lebih bijak mentadbir Negara dari orang lain.

Apa yang jelas, tindakan yang cuba ditonjolkan oleh Si Barrack Obama ni memang sebijik macam perangai Haramjadah yang sering dipamerkan oleh puak - puak DAPigs tu selama hari ini.

Diorang nak semua orang 'Kow Tow' kepada apa saja pandangan yang diberikan walhal diorang takde kuasa pun nak menentukan pentadbiran sesebuah Negara, termasuk Malaysia sekali pun.

Tak kira la sama ada dia mempunyai hubungan baik dengan Perdana Menteri atau pun tidak, sepatutnya Si Barrack Obama tu tak perlu nak mencampuri urusan pentadbiran Negara lain.

Perkara ini jelas dinyatakan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Yayasan Gerakan Kesederhanaan Global (GMMF) sewaktu mengulas mengenai kenyataan yang dibuat oleh Si Barrack Obama tu sebelum ini.
"Kita tak perlu mana-mana pihak luar mengajar kita bagaimana untuk mengurus negara kita. Kita yang berhak mentadbir dan mengurus kedaulatan negara ini.
"Apa yang orang lain buat di negara masing-masing itu hak mereka. Dalam konteks Malaysia, kita ada Perlembagaan yang jelas meletakkan Islam sebagai agama rasmi persekutuan," katanya ketika ditemui selepas pelancaran buku The Middle Path of Moderation in Islam, di sini, hari ini.
"Saya merasa sangat kesal dengan kenyataannya. Dia (Obama) nak suarakan pandangan itu hak dia tetapi Malaysia harus kekal dengan pendirian kita letakkan Islam sebagai hukum tertinggi dalam negara kita," katanya lagi.
Apa yang jelas, mesej yang cuba disampaikan oleh Si Barrack Obama itu dilihat mengandungi maksud tersembunyi yang sengaja tidak didedahkan kepada masyarakat umum.

Jika dilihat dari satu sudut, seolah - olah Si Barrack Obama tu nak memberikan penekanan terhadap keputusan pihak mahkamah yang telah menjatuhkan hukuman terhadap Si Ketua Penipu tu.

Jadi, untuk sekian kalinya perlu kita tegaskan bahawa Si Ketua Penipu tu adalah seorang Peliwat dan bukannya seorang Tahanan Politik seperti yang didakwa oleh puak - puak Pakatan Haprak tu.

Kalau betul pun Si Barrack Obama tu nak beri tekanan agar menghalalkan aktiviti LGBT, dia boleh buat di Negara dia. Tapi TIDAK di Malaysia. Kalau dia nak buat di Amerika, itu dia punya pasal. Di Malaysia, jangan harap la kita nak bagi Peliwat jadi Pemimpin!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. lelaki kacau lelaki' tanpa persetujuan tetap dianggap gangguan seksual dan betina ganggu betina' tanpa rela juga sama: gangguan seksual...dalam kata lain LGBT tidak bermakna tiada gangguan seksual.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping