Ahad, November 22, 2015

Inilah yang orang kata, "Terlajak perahu boleh undur, Terlajak laku buruk padahnya". Bahana bila buat kerja tak pakai otak, penyudahnya hanya setakat menyusahkan diri sendiri.

Jenis manusia yang "Cerdik Tak Boleh Diajar, Bodoh Tak Boleh Nak Ditunjuk" pun ye jugak Si Nurul Izzah ni. Selama ni, dia ingat apa yang dia buat tu semuanya betul belaka gamaknya.

Dek kerana semua benda dia nak buat demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dia je, sekarang baru la Si Nurul Izzah tu tau menggelupor tak tentu arah dan terpaksa meminta maaf.

Lebih kurang sama jugak la dengan apa yang dia buat sebelum ini. Nak sangat kekalkan kerusi dan jawatan sebagai Ahli Parlimen, sanggup dia menabur fitnah terhadap calon lawan.

Akhirnya, nak tak nak bila orang dah ambik tindakan, tau pulak dia nak mintak maaf. Semuanya akibat sebab dia berfikir tak guna kepala otak. Banyak sangat guna kepala lutut, itulah jadinya!!!

Selepas alasan demi alasan dikeluarkan oleh puak - puak PKR tu semuanya hanya sekadar betaraf Longkang semata - mata, maka akhirnya terpaksa la Si Nurul Izzah tu merayu meminta maaf.

Tindakan Si Nurul Izzah tu pun dibuat setelah didesak oleh pelbagai pihak yang mengecam tindakannya berjumpa dan bergambar dengan Puteri Kiram tu. Bukannya sebab dia rasa bersalah.
“Saya faham bahawa banyak keluarga anggota keselamatan yang gugur dalam pencerobohan Lahad Datu, masyarakat Sabah yang terkesan (dengan insiden itu) termasuk rakyat Malaysia amnya terguris dengan gambar saya bersama Jacel Kiram. Untuk itu, saya dengan ikhlas memohon maaf,” kata anak sulung kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim itu seperti yang dilaporkan The Malay Mail Online.
Tapi Si Nurul Izzah tu kata mereka yang hadir di pertemuan tersebut sebagai memberi sokongan kepada keputusan satu kumpulan kerja (PBB) yang mendesak pembebasan bapanya.

Katanya, sebagai ahli parlimen, dia tetap mempertahankan Sabah sebagai sebuah Negeri dalam Malaysia malah dia bersedia untuk disiasat polis selepas beberapa laporan dibuat terhadap pertemuan tersebut.

Pokok pangkalnya, alasan Si Nurul Izzah tu kata dia hanya berjumpa demi untuk meneruskan kempen menjaja 'Air Mata Buaya' dia tak masuk akal. Terdesak sangat ke dia nak Si Peliwat tu dibebaskan sehingga terpaksa bersekongkol dengan musuh Negara!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dia ni dah tak de kredibiliti , cakap dan tindakan dia nie semuanya sampah ;

    BalasPadam
  2. Kesian betul lah dengan si keluarga Anuar ni, sanggup melakukan apa sahaja demi kebebasan bapanya. Itu lah yang dinamakan pengorbanan seorang anak terhadap ibubapanya tetapi sayang apakah kesalahan yang dilakukan oleh bapa sendiri sanggup mengheret orang lain untuk terpahak sama seolah olah boleh menghalalkan cara demi mempertahankan sesuatu yang diperakui salah dengan bukti dan dibicarakan secara adil dengan memberi ruang dan peluang untuk membela diri. Semoga di beri petunjuk dan hidayah disampin ada sinar dan harapan didalam mendapat kebaikan serta keredhaan dari Allah.s.w.Aminnn.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping