Ahad, November 22, 2015

Gamaknya bodoh sangat rakyat Malaysia ni nak percaya dengan alasan Si Tian Chuak tu. Dia mesti ingat rakyat Malaysia ni semuanya perangai macam Macai Pakatan Haprak tu.

Kalau dulu, Si Tian Chuak tu jugak yang mendakwa kononnya serangan dan pencerobohan di Lahad Datu itu adalah satu sandiwara yang sengaja diada - adakan oleh pihak Kerajaan.

Tapi bila ada anggota keselamatan Negara dan penduduk - penduduk sekitar kawasan tersebut dibunuh oleh pihak penceroboh, baru la Si Tian Chuak tu terhegeh - hegeh nak mintak maaf.

Kali ini, Si Tian Chuak tu sekali lagi tampil dengan niat nak memperbodohkan rakyat di Malaysia apabila memberikan alasan bertaraf Longkang bagi menjustifikasikan tindakan Si Nurul Izzah tu.

Kata Si Tian Chuak, apa yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu tak salah. Dia cuma bergambar dengan Puteri Kiram itu sahaja. Bukannya Si Nurul Izzah tu berjumpa dengan dia.
Izzah tidak pernah berjumpa dengan dia (Jacel), tidak pernah. Ia hanya gambar, berjumpa dengan bergambar kan dua perkara yang berbeza,” katanya ringkas ketika dihubungi BNBBC.my.
Maka persoalannya, kebodohan apakah yang cuba ditampilkan Si Tian Chuak ni? Adakah dia sengaja nak mengelirukan masyarakat umum terutamanya rakyat Sabah dengan alasan sedemikian?

Chua dilihat seolah-olah berdolak dalih berhubung pertemuan Nurul Izzah Anwar dan dirinya sendiri dengan Jacel Kiram Hassan.

Sebelum ini Izzah dalam kenyataan segera memaklumkan dia ke Filipina bersama Tian Chuak sebagai sebahagian delegasi parti untuk bertemu pihak berkepentingan politik di negara itu.

Bahkan Si Nurul Izzah tu sendiri mengakui yang dia berjumpa dengan Puteri Kiram tu. Bukannya Si Nurul Izzah tu hanya bergambar dengan dia. Takkan itu pun Si Tian Chuak tu tak boleh nak beza?

Pokok pangkalnya, alasan yang diberikan oleh Si Tian Chuak tu jelas membuktikan bahawa dia hanya sekadar cuba nak Menegakkan Benang Basah. Kalau dia sendiri dah BODOH, jangan pulak dia nak memperbodohkan orang lain!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Kenapa tolol sangat Tian Chua?Tak pakai otak ke?Ingat semua orang bodoh macam pengundi dia ke?

    BalasPadam
  2. Hairan aku dgn perangai orang politik ni terutamanya pkr...dahlah bodoh, bangang pulak tu...

    BalasPadam
  3. Bahana kawan dgn puak kafir hari, hati jadi gelap, tak tau membezakan yg bodoh dgn yang bangang. Nasib baik pas dah tak join dgn puak2 pkr bangang ni

    BalasPadam
  4. Byk sgt mkn babi...

    BalasPadam
  5. Bodoh + bangang = tongong

    BalasPadam
  6. Ini babi kurus memang cilaka 99 tahun tian haramjadah namanya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping