Isnin, November 30, 2015

Kan orang tua - tua dah kata, menyesal dulu pendapatan, menyesal kemudian Tak Berguna dah. Tapi kalau dah memang jenis 'Tak Guna' tu, kita tak boleh nak buat apa - apa lansung dah.

Melainkan kita berdoa je supaya dia mendapat hidayah dan diberikan petunjuk ke jalanan yang benar. Selama hari ini dok hidup dalam kesesatan je. Sampai bila pun dia takkan sedar diri.

Walhal, mustahil sangat alasan yang dia berikan dengan mengatakan KONONnya dia tak kenal dengan Si Jacel Kiram tu. Malah alasan - alasan lain semuanya macam LONGKANG belaka.

Sebelum ini, kenapa dia tak fikir mengenai kesan yang akan diterima sekiranya dia ambik tindakan sedemikian? Kenapa bila orang dah mula pertikai, baru dia nak meroyan tak tentu arah?

Itulah tahap BEBALnya Si Nurul Izzah ni. Mungkin dek kerana ke-BEBAL-an itu jugak la yang menyebabkan Si Nurul Izzah tu sanggup bergambar dengan Si Puteri Kiram tu secara terbuka.

Dek kerana nak menjayakan kempen menjaja 'Air Mata Buaya' untuk membebaskan Si Peliwat tu, sanggup dia bermesra dengan mereka yang telah menceroboh kedaulatan Negara?

Memang memalukan sungguh!!! Sekarang, mula la Si Nurul Izzah tu nak menyalak dan meroyan macam orang Hilang Akal dengan menyatakan KONONnya dia nak mempertahankan kedaulatan Sabah.
SHAH ALAM - Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar berjanji untuk mempertahankan kedaulatan Sabah di sebalik tohmahan pengkhianat kerana tindakan bertemu Jacel H Kiram. Menurutnya, tindakan pihak tertentu yang menggunakan taktik politik kotor sebagai tidak bertanggungjawab.
"Saya ucapkan terima kasih kepada semua teman di Sabah yang begitu memahami di sebalik kontroversi ini. Teman-teman di Sabah yang turut mempertahankan saya menunjukkan nilai kasih sayang yang ada dalam PKR," katanya dalam ucapan pergulungan di Kongres Nasional Tahunan PKR ke 11, hari ini.
Jelas, kenyataan Si Nurul Izzah tu mempamerkan sifat Retorik dan Hipokrit puak - puak Pakatan Haprak tu. Bukan ke selama hari ini diorang menyokong pengasingan Sabah dari Malaysia?

Pokok pangkalnya, kenyataan Si Nurul Izzah tu wajar dilihat sebagai satu langkah Terdesak untuk dia menjustifikasikan tindakan Songsang yang telah dilakukan sebelum ini. Semuanya demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Bukannya untuk rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. apa kena budak ni menuduh orang lain yang buat dia jumpa anak pemberontak tu, dia pergi jumpa dia yang bergambar, dia yang pegang poster bebaskan anwar, nak pusing pusing lagi...silap di mana budak pompuan ni...ayah dia peliwat, mahkamah yang jatuh kan hokum sebab cukup bukti dia punya barang ada masuk...so ayah dia peliwat, as simple as that...ini salah ikut hokum di Malaysia..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping