Khamis, November 12, 2015

Memang respect betul dengan tindakan yang dilakukan oleh Presiden PAS ni. Dia lansung tak mempedulikan semua kritikan dan pendedahan yang dibuat oleh Si Husam Musa tu sebelum ini.

Sebaliknya, Presiden PAS ni hanya memfokuskan kepada membongkar semua Pengkhianatan yang telah dilakukan oleh DAPigs sepanjang mereka didalam Pakatan Haramjadah tu.

Kali ini, Si Hadi Awang tu mendedahkan bahawa DAPigs telah memungkiri perjanjian yang dibuat berhubung isu perlaksanaan Hukum Hudud yang dipersetujui oleh mereka sebelum ini.

Menurut kata Si Hadi Awang tu lagi, ketiga - tiga pihak dalam Pakatan sebelum ini sudah bersetuju untuk memberikan hak kepada Rejim PAS Kelantan bagi melaksanakan hudud di negeri itu.

Persetujuan itu pula telah diikat dengan tanda tangan bersama yang ditandatangani bersama antara beliau sendiri mewakili PAS, Anwar Ibrahim (PKR) dan Lim Kit Siang (DAP).
“Akhirnya dia bersetuju buat kenyataan bersama. Itu hak Kelantan. Adapun DAP tak setuju, itu hak DAP.Ikut pandai kamu lah, itu hak kamu, itu maknanya.
“Nak laksana syariat, ini hak Kelantan. Dia setuju dan tanda tangan surat. Saya ‘sign’. Datuk Seri Anwar ‘sign’. Lepas itu Lim Kit Siang pun ‘sign’ surat itu. Disebar dalam surat khabar beberapa tahun dulu.
“Tiba-tiba sampai masa kemuncak, kita nak bawa di Kelantan, dia (DAP) bantah lagi. Dia buat satu langkah yang keras, kalau sekiranya kita bawa juga, dia nak keluar dari Pakatan Rakyat. (kita) kata keluarlah, keluar. Kita tegas dengan pandangan kita,”kenyataan Hadi yang dipetik sumber Harakah didedahkan semula oleh Iszuree Ibrahim.
Iszuree yang dipecat daripada semua jawatan dalam kerajaan tempatan di Pulau Pinang pada September 2014 berkata inilah wajah sebenar DAP menentang dakwa Islam termasuk di Sarawak.
“Mereka (DAP) menentang dengan memecat wakil Ahli Majlis PAS dalam Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) sebab kami menentang kedai judi cyber, menentang kelulusan lesen Kedai-kedai hiburan pub, disko yang berleluasa di Pulau Pinang, menentang kelulusan kedai-kedai hiburan permainan ala judi.
“Alasan mereka ialah ia menjejaskan pengundi mereka yang merupakan tokey-tokey untuk cari makan. Apakah kesannya kepada masalah sosial masyarakat di Pulau Pinang?" soal Iszuree.
Pokok pangkalnya, puak - puak DAPigs ni memang sejak dari dulu lagi tak boleh nak dipercayai. Diorang ni bukan sahaja terdiri dari kalangan pemimpin - pemimpin HIPOKRIT dalam Politik. Tapi diorang ni juga puak Kafir Harbi yang jelas menentang Islam!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Tu la Allah dah bagi warning pasal puak kafir ni dala al Quran tapi dok nak ikut

    BalasPadam
  2. Ilmu yg Allah beri depa simpan ketat-ketat... Tunggulah di Hari akhirat nanti...

    BalasPadam
  3. busuk ada kat dap.menular membusukkan diri jugak kat pr he he membudayakan yg busuk tu ialah 'harumanis'.ho ho paling terkini sihusam....tunggu mesti ada lagi akan menonjol.


    musuh malaysia ialah dap.cuba teka siapa yang menyanggah?tanya hati biar akal jadi hakim.
    semoga kekuatan yg ada pada najib seangkatan,membuka hati2 mereka yg memgharapkan negara ini sejahtera.amin.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping