Khamis, November 26, 2015

Hehehe!!! Korang ingat lagi insiden 'Dimana Jam Omega'? Setiap kali orang tanya mengenai isu tu, pasti Si Ketua Penipu tu akan jawab, 'U Ulang, I Saman'. Itu je la alasan dia.

Kali ini, skrip yang sama juga turut dibuat oleh Si Nurul Izzah apabila dihimpit kontroversi hangat berhubung gambar dia dengan Puteri Kiram tu tersebar dilaman media sosial sebelum ini.

Dek kerana terdesak sangat nak menamatkan kontroversi tersebut dari terus hangat diperkatakan oleh rakyat yang menghentam dia kiri kanan, maka mula la dia keluar 'Buah Ugut'.

Kata Si Nurul Izzah, dia sekarang ni sedang mempertimbangkan tindakan untuk memfailkan saman terhadap mereka yang mendakwa perbuatan dia itu suatu 'Pengkhianatan'.
"Saya akan berbincang dengan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap individu tertentu seperti Ketua Polis Negara, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, yang menyamakan tindakan saya dengan perbuatan khianat," katanya kepada pemberita di luar Dewan Rakyat, Rabu.
Ahli Parlimen Lembah Pantai itu juga turut mengesahkan bahawa dia telah dipanggil oleh pihak Polis berhubung isu ini dan mungkin akan mengadakan pertemuan dengan pada Khamis.

Mengenai kemungkinan dirujuk ke Jawatankuasa Hak dan Keistimewaan Parlimen beliau berkata akan menerimanya  dengan hati yang terbuka sambil menambah beliau tiada apa yang hendak disembunyikan.
"Kejadian ini berlaku di luar Dewan Rakyat. Tetapi jika Azalina ingin menambah satu lagi sebab untuk mengutuk seorang Ahli Parlimen pembangkang, sila teruskan. Senarainya panjang," katanya.
Naib Presiden PKR itu merujuk kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang pada Rabu, telah membawa usul untuk merujuk beliau kepada Jawatankuasa Hak dan Keistimewaan Parlimen berhubung tindakannya.

Buat la apa yang Si Nurul Izzah tu rasa dia nak buat. Itu hak dia kalau dia nak ambik tindakan terhadap sesiapa pun yang mempertikaikan tindakan yang telah dilakukan sebelum ini.

Tapi apa yang pasti, tindakan yang dia lakukan itu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haprak tu sanggup melakukan apa sahaja demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Termasuk bersekongkol dengan musuh Negara!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. wei mangkok....lu pun sama ngan bapak lu. bapak lu sanggup berjoget sabah nak hilang. sepatutnya wargenegara yang taat kepada negara...lu punya bapak salorkan segala maklumat jika ada ancaman terhadap negara tercinta. ini tidak. nyanyi dan berjoget lagi. pemimpin apakah ini jika bukan pengkhianat. lu pun mangkok sama bapak lu. sama. bapak borek anak rintek. lu punya bapak ada skandal video ngan cinadoll. lu pun ada video isap aiskerim ngan pensyarah. sama. ngapa lu tak saman sapa yang terbitkan video tu?
    itu cina bn ada skandal video kat hotel pun bolih ngaku dan letak jawatan. lu orang melayuk...islam pulak tu...phuiiii...bikin malu saje. maklomlah muka dah tampal ngan kulit babi. ingat ini...U ULANG I SAMAN.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping