Jumaat, November 20, 2015

Kalau dah BODOH tu, jangan ditunjuk sangat. Sekarang, sendiri yang cari penyakit, sendiri tanggung la ye. Jangan pulak dia cuba nak salahkan orang lain pulak untuk dijadikan sebagai alasan.

Hakikatnya, Si Nurul Izzah tu perlu memohon maaf kepada rakyat Malaysia terutama di Sabah berikutan tindakannya mengadakan pertemuan dengan Jacel H. Kiram, yang mempunyai kaitan dengan insiden pencerobohan bersenjata di Lahad Datu pada 2013.

Pengarah Komunikasi Strategik Barisan Nasional (BN) Datuk Abdul Rahman Dahlan berkata Nurul Izzah yang juga Anggota Parlimen Lembah Pantai tidak boleh memberi sebarang alasan kerana tiada satu alasan pun boleh 'menghalalkan' perbuatan itu.
"Untuk Nurul Izzah bertemu dan bermesra dengan individu yang secara terbuka menyokong pencerobohan bersenjata di Sabah adalah sesuatu yang tak boleh diterima," kata Abdul Rahman, yang juga Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, dalam satu kenyataan pada Khamis.
Abdul Rahman berkata walau apa pun alasannya untuk bertemu Jacel, yang merupakan anak perempuan kepada Jamalul Kiram III yang mengarahkan pencerobohan itu, Nurul Izzah tidak sepatutnya berjumpa dengan musuh negara yang sudah membuat deklarasi terbuka menyokong serangan bersenjata terhadap Sabah.
"Kita semua tahu Jacel Kiram secara terang-terangan menyokong pencerobohan bersenjata di Kampung Tanduo, Sabah. Kenapa pula YB Nurul Izzah sanggup bertemu dengan Jacel Kiram? Ini satu kesilapan besar," katanya.
Abdul Rahman yang juga Anggota Parlimen Kota Belud berkata Nurul Izzah boleh berjumpa sesiapa sahaja yang beliau suka di Filipina kerana itu haknya, tetapi pertemuan dengan Jacel tidak boleh diterima.
"Bayangkan perasaan orang Sabah terutamanya perasaan keluarga anggota keselamatan yang dibunuh dengan kejam oleh pengganas dalam insiden pencerobohan bersenjata itu," katanya.
Abdul Rahman turut mengingatkan Nurul Izzah bahawa penyokong-penyokong Jacel sehingga kini masih mencari cara untuk menawan Sabah termasuk melalui pencerobohan bersenjata.

Lagi cepat Si Nurul Izzah memohon maaf, lebih baik. Kalau tidak, jangan dia nak salahkan kerajaan Negeri Sabah sekiranya pada masa hadapan kerajaan negeri tidak membenarkan dia melawat Sabah. Dia sendiri yang cari penyakit siapa suruh!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. apalah perlu dihairankan, bapak dia pakar menipu ..pembohong dan Gay , mak dia azizah juga pembohong dan penipu, maka baka penipu ini memang akan sentiasa menipu , berbohong kerana itulah darah daging dia , itulah kepakaran dia , dan itulah apa dia dibesarkan ..

    kami warga sabah, tidak akan melupakan segala ini, ingat ..luka kami masih berdarah, dendam kami masih bernyala , ada rakan kami yg gugur , ada rakan kami yg dicungkil matanya ..ada yg dibelah dadanya, malah ada mayat rakan kami yang sehingga kini belum dijumpai sebelah tanganya yang dibuang oleh pengganas kiram.
    dan anak kiram inilah menjadi rakan teman izzah, kami pantang dengar nama kiram kerana nama ini adalah musuh kami ,

    jangan curahkan cuka diluka kami, kerana luka kami masih berdarah , pada kalian yang terlalu menghina tragedi Lahad Datu , sila datang ke sabah dan hebahkan kedatangan kamu , kami akan sambut kamu dengan permaidani darah !!

    BalasPadam
  2. Tgk kes dgn ex MP tu, dia just ngaku salah sbb xnak kena saman tp still buat muka bodo sombong.

    BalasPadam
  3. Sabah akan di ceroboh lagi sebelum pru14

    BalasPadam
  4. Haramkan anwar and family dari masuk negeri Sabah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping