Jumaat, November 20, 2015

Huh! Dasar "Cakap Tak Serupa Bikin" betul Si Husam Musa ni rupanya. Kita ingatkan bila dia bercakap berdegar - degar atas pentas sebelum ni, dia berani la nak tunaikan apa yang dia cakap.

Rupanya, perangai Haramjadah Si Husam Musa ni lebih kurang sama je dengan Si Tony Puaka tu. Berani buat cabaran tapi Kecut Buah Kerandut bila nak memenuhi cabaran dia sendiri.

Tapi perangai Haramjadah Si Husam ni lagi teruk. Lepas dia buat cabaran untuk angkat sumpah Talak Isteri bagi membuktikan yang dakwaan terhadap Hadi Awang tu benar, dia terus cabut lari.

Sekarang ni, kata Si Husam dia berada di China. Rajin betul Si Husam tu ke China. Apa yang dia cari kat Negara China tu, kita tak pasti la pulak. Mungkin dia tengah cari buah kerandut dia kot.

Tapi Si Husam tu dengan lagak sombongnya kata, dia sedia untuk berhadapan dengan Jawatankuasa Harian PAS Pusat seperti mana yang dinyatakan oleh Setiausaha Agung parti itu sebelum ini.

Tinggal lagi, Si Husam tu kata, sehingga hari ini dia masih belum terima sebarang notis, surat arahan atau pun dihubungi oleh sesiapa untuk mendesak dia melakukan tindakan tersebut.
"Kini saya di China tetapi jika benar notis itu dikeluarkan, saya tetap boleh dihubungi melalui sms, whatsapp atau e mail. Namun tidak satu cara pun saya dihubungi," katanya dalam satu kenyataan.
Yang herannya, kenapa pulak Si Husam tu nak susah - susahkan diri mengadap Jawatankuasa Harian PAS Pusat sedangkan dia dah buat cabaran untuk angkat Sumpah Talak Isteri?

Takkan Si Husam tu dah lupa dengan cabaran yang dia buat? Atau, adakah Si Husam tu saja je buat - buat lupa dengan cabaran tersebut? Adakah Si Husam tu ingat orang akan lupa apa yang dia cakap sebelum ini?

Sekarang kenapa Si Husam tu tak buat je tindakan yang dia sebut sebelum ini? Kenapa sehingga hari ini dia masih tak bersumpah Talak Isteri dia seperti mana yang dinyatakan? Kalau dia setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Sebagai penjilat tegar cinapek dapigs....si kambing ni diseru ke HQ di China untuk menerima upah dan mendapat arahan seterusnya.....
    Korang tak hairan ke kenapa pemimpin2 dapigs dan balachi2 asyik ke China dan Hongkong? Dah takde negara lain ke dalam dunia ni untuk dilawati? Kenapa? Sebab dapigs ni berkiblatkan China. Dorang betul2 marah sebab Najib berbaik dengan USA...yang boleh menyekat perkembangan China di ASEAN.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping